- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Overig
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/welcome-to-my-profile-my-name-is-andra-i-am-new-in-your-town.html
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
de slechtste ervaringen die ik ooit heb meegemaakt, ze huurt een kamer op Valentinos als de eigenaar die zo terug krijgt die gaat omvallen denk ik.
op de kamer een Roemeense blonde te hard geschminkt die de mannen afwerkt als bandwerk ze staan juist niet voor de deur van de kamer aan te schuiven!.
ze spreekt bijna geen engels en heeft een klein kaal poesje maar een daarvoor een super grote mond die ze gebruikt om mensen uit te schelden in het Roemeens, ze praat constant Roemeens in en naast het bed.
pijpen kussen en andere zaken die beloofd worden zijn ineens niet meer mogelijk kortom de meest slechte ervaring ooit ik post dit maar gewoon om te waarschuwen blijf er weg.
op de kamer een Roemeense blonde te hard geschminkt die de mannen afwerkt als bandwerk ze staan juist niet voor de deur van de kamer aan te schuiven!.
ze spreekt bijna geen engels en heeft een klein kaal poesje maar een daarvoor een super grote mond die ze gebruikt om mensen uit te schelden in het Roemeens, ze praat constant Roemeens in en naast het bed.
pijpen kussen en andere zaken die beloofd worden zijn ineens niet meer mogelijk kortom de meest slechte ervaring ooit ik post dit maar gewoon om te waarschuwen blijf er weg.