Recensie Andra, Hasselt 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

vanlaerke

Wandelaar
57
21/04/22
33
18
Intiem
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/welcome-to-my-profile-my-name-is-andra-i-am-new-in-your-town.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
de slechtste ervaringen die ik ooit heb meegemaakt, ze huurt een kamer op Valentinos als de eigenaar die zo terug krijgt die gaat omvallen denk ik.
op de kamer een Roemeense blonde te hard geschminkt die de mannen afwerkt als bandwerk ze staan juist niet voor de deur van de kamer aan te schuiven!.
ze spreekt bijna geen engels en heeft een klein kaal poesje maar een daarvoor een super grote mond die ze gebruikt om mensen uit te schelden in het Roemeens, ze praat constant Roemeens in en naast het bed.
pijpen kussen en andere zaken die beloofd worden zijn ineens niet meer mogelijk kortom de meest slechte ervaring ooit ik post dit maar gewoon om te waarschuwen blijf er weg.
 
Merci voor de waarschuwing. Ik had dit ook gedaan voor Nadia genk maar dit hebben ze eraf gegooid dus ben benieuwd hoelang jouw resentie er op blijft staan.
 
de slechtste ervaringen die ik ooit heb meegemaakt, ze huurt een kamer op Valentinos als de eigenaar die zo terug krijgt die gaat omvallen denk ik.
op de kamer een Roemeense blonde te hard geschminkt die de mannen afwerkt als bandwerk ze staan juist niet voor de deur van de kamer aan te schuiven!.
ze spreekt bijna geen engels en heeft een klein kaal poesje maar een daarvoor een super grote mond die ze gebruikt om mensen uit te schelden in het Roemeens, ze praat constant Roemeens in en naast het bed.
pijpen kussen en andere zaken die beloofd worden zijn ineens niet meer mogelijk kortom de meest slechte ervaring ooit ik post dit maar gewoon om te waarschuwen blijf er weg.
Van Roemeense en Bulgaarse vrouwen blijf je best weg. zit een netwerk van pooiers achter die de vrouwen uitbuiten. Zitten er allemaal tegen hun zin.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan