.
In de Haagse straatjes was het vanmiddag rustig met weinig aanwezige wandelaars en de vertegenwoordiging van dames was ook niet "je van het" vond ik.
Twee keer 'heen en weer' gewandeld en wilde toen terug naar de Geleen gaan , tot ik plots dacht om 'passage nummer 16' eens in te gaan om te kijken of Andra aanwezig is . Normaal sla ik deze passage altijd over , maar ik ben blij dat dit lumineuze idee op het laatste moment bij mij was ontsproten om maar eens een kijkje daar te gaan nemen ..... Het was beslist geen verkeerde beslissing om deze knappe meid een bezoekje te brengen.
Aan de deur eerst een overlegje wat er mogelijk was en natuurlijk heb ik de vraag gesteld of ze interesse had in een kommertje. Daar had ze gelukkig wel oren naar en vandaar een leuk dealtje gesloten. We kwamen uit op een Pijp met cd en de neuk werd ingeruild voor de Bef .
Binnen nogmaals voorgesteld met een handje en handkusje . Andra had minder aan haar lijf dan ik , dus zij ging als eerste zonder dat ik er om hoefde te vragen aan de voorwas van haar beide gaatjes .
Ze verzocht me om ruggelings op het bed plaats te nemen en ik vroeg of ze er naast kwam . Nee , we gaan in 69 aan de gang , iets wat natuurlijk niet te versmaden is . Ze dacht volgens mij : "als ik nu gelijktijdig met zijn Pijp begin , dan hoef ik dat niet nog eens een keertje na de Bef te doen. Scheelt weer tijd , en tijd is en blijft per slot van rekening nog altijd geld . Ze had namelijk al eerder gezegd dat het kommertje bij haar wel effe kon duren. Het dame-tje had beslist niets te veel gezegd.....
Ik moest inderdaad flink aan de bak , maar dat vind ik dus helegaar niet erg : integendeel :
ik ben er dol op !
Een behulpzaam vingertje in het vagijntje was niet de bedoeling dus dat werd ook verder zo gelaten : het buurgaatje mocht wel beroerd worden , maar bleef verder voor mij gesloten.
Mijn kommer kon ik wel steeds uitstellen door hem meermaals te 'ontmonden' , maar was op een gegeven moment niet meer tegen te houden. Het deed zich eerder voor dan de hare : ze bleef wel gewoon doorpijpen.
Ik had al bijna de moed opgegeven , maar gelukkig werden de kommerkenmerken steeds sterker en ook nog binnen het tijdbestek .
Mijn jongeheer werd hierna op een prettige manier verzorgd , die volgens mij veelzeggend is over Andra. Op een tedere manier werd de cd voorzichtig verwijderd en kreeg "hij" vast een verfrissende opknapper en ik de welgemeende complimenten van het huis
Ja , het was een leuke date die beslist voor herhaling vatbaar is . Het is zeker geen straf om de volgende keer in het kleine kamertje met deze hele lieve mooie meid een langer durende genotvol samenzijn door te gaan brengen .
Bij onze nawas vertelde ze o.a. dat dit haar laatste werkweek is en zondag a.s. haar laatste werkdag is om daarna samen met haar overheerlijk geurende en smakende vagijntje een paar weken van hun vakantie te gaan genieten om ons daarna weer fris en fruitig te verwennen.
Het zij deze lieve kanjer van harte gegund en na haar vakantie loop ik vast wel vaker deze passage in.
De aroma en smaak van Andra's vagijn
verslaat de meest dure exclusieve wijn .
Ik ben reuzedol op zoethout , drop en anijs
En dat alles kreeg ik nu voor de instapprijs .
Ik wat kwijt
Zij wat rijk .