Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb van meerdere mensen gehoord en gelezen dat Andra niet meer is als toen en niet meer zo goed is en je snel weg wilt hebben.Het was een tijdje terug, maar deze Andra is weer terug op dr oude plekje op 16k2 waar ze het weer druk had. En ook ik weer een beurt gedaan bij Andra. In tegenstelling tot vroeger, mocht ik vandaag ineens niet meer aan dr kutje zitten, geen idee waarom maar niet geklaagd. Ze begon me direct professioneel te pijpen en daarna me te berijden alsof ze me echt snel weg wilde hebben. Ze ging vol met dr handen op mn borsten leunen en was zeer intensief mij aan t rijden waarna ik t niet meer hield en het condoompje vol spoot. Prima beurt maar denk niet dat ik nog een x terugga, het is elke keer hetzelfde en vind haar best koeltjes geworden naar mij. Ze zei wel iets van dat ik de volgende keer gwn direct naar dr toe moest komen en toen zei ik no i like to visit the other girls too, waarna ik een ehh hoorde, waarom zou ik alleen naar haar gaan? Lieve meid verder maar wel erg bezig met dat ik alleen haar moet bezoeken. Beetje vreemd, maar goed, het blijft een supersupermooie meid. Niet normaal. Toch dankbaar dat ik voor vijf tientjes zo'n mooie meid heb geneukt die me echt lekker heeft bereden, kunnen veel meiden wat van leren want neuken kan deze dvp wel gek!
Dat is toch best raar? Ze zitten daar voor hun werk en mogen blij zijn als er na een kwartier een klant naar ze toekomt. Heb een paar keer gehad dat een dame aan me vroeg waarom ik zoveel liep in de straat waarop ik simpel vroeg of het verboden is. Ze zei nee en was daarmee gelijk klaar en had een hele leuke tijd met haar gehad.Sommige dvp voelen beledigd als je naar haar toe gaat na een kwartier rondlopen. Ze denken dat zij jouw last choice is en er was niemand anders die je wou. Ik ben vaak geweigerd bij de raam omdat ik dit deed.