Recensie Andrea, Amstelveen, Website Kinky 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 2809

Meubelstuk
3.265
08/09/21
4.669
27
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/7502197-andrea
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik zag Andrea op Kinky en ondanks dat ze geen recensies heeft heb ik het er maar op gewaagd. Tegenwoordig ben ik zo dat ik ook gewoon weer rechtsomkeert maak zodra ik zie dat de foto's niet kloppen of 15 kilo/jaar geleden gemaakt zijn. Vroeger vond ik dat vervelend, tegenwoordig vind ik het met name voor mezelf vervelend als je weer ergens voor niets naartoe bent gereden. Gelukkig gebeurt het niet zo vaak.

Maar goed, bij Andrea ben ik niet weggelopen omdat ze er inderdaad uitziet zoals op de foto;s en film. Een slanke dame uit Colombia waar toch het nodige aan verspijkerd is. Je moet er van houden (ik doe dat) want ze heeft haar borsten, billen en lippen laten doen en ze heeft een aantal tattoos.

Vooraf even douchen in een badkamer die niet heel erg netjes was. Het appartement was ook best een beetje een bende en het stond er naar rook. Gelukkig had Andrea verder wel een frisse adem (denk net gepoetst).

Voorspel was goed, lekker zoenen en toen begon ze me te pijpen. Zoenen deed ze op zich ok maar wel terughoudend. Dat vond ik best jammer. Pijpen deed ze heel erg prettig moet ik zeggen. Na enige tijd ging het condoom om en kwam ze op me zitten. Helaas hield ze haar benen op zo'n manier dat ik gevoelsmatig niet helemaal naar binnen kon. Bij Doggy ging dat beter. Daarna in missio en ook daar hield ze een beetje tegen, maar het was wel erg prettig. Ik ben na de actie nog snel even onder de douche gegaan maar besloot na een korte tijd dat ik thuis beter even kan douchen (want schoon).

Al met al geef ik een voldoende maar niet meer dan dat. Ik vond het niet verkeerd maar zal niet snel nog een keer gaan. Gezien de prijs die je betaalt (30 extra voor PZC) vind ik dat je te weinig krijgt en dan behoort het plaatje als geheel te kloppen. Er waren toch wel wat op en aanmerkingen wat mij betreft.

Dus: Geen spijt, maar ook geen herhaling. Next!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan