Recensie Andrea, Casa Lucia 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pb600

Vaste klant
221
03/10/21
211
14
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://casaluciax.wixsite.com/casalucia/angie
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij Andrea in casa Lucia geweest. Man, wat een prachtgriet, zo een lekker lijf, mooie tieten. Eerst gedoucht, nadien bedje in en eraan begonnen, heerlijk lang haar kutje gelikt, was ze gek op, ze genoot er enorm van, moest haar blijven likken tot ze lekker gillend klaarkwam, was lekker geil. Nadien heerlijke pijpbeurt gehad, wat ze ook zeer goed deed. Daarna kwam ze met haar kutje weer voor m'n gezicht hangen en heb ik ze nog eens klaargebeft. Nadien terug pijpen, en kwam ze met haar kletsnatte kut op m'n pik zitten, man man zo hard dat ze me bereden heeft, echt een lenig ding, na tijdje haar hard missio genomen waar haar beentjes bijna in haar nek hingen. Was een fucking geweldig harde passionele neukbeurt... nadien, nog douche en dan zat t erop
 
Ook positieve ervaring. Superenthousiaste vrolijke dame, lekker lijf. Gezicht niet mijn goesting, maar zeker niet lelijk. Hete donder, of ze doet toch goed alsof.
 
Heb deze dame ook bezocht. Ik had haar paar jaar terug in t zelfde huis ook al eens gekozen maar was het eerlijk gezegd vergeten. Haar gezicht is inderdaad een tegenvaller, zeker in vergelijking met haar knap figuur. Prestaties waren ok hoewel ik betaald had voor zaken waar ik niet van kunnen genieten heb (PZC en TZ). Mijn hygiene is nochtans onberispelijk. Geen herhalingsgevaar meer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan