Recensie Andrea/Helen/Alina/Victoria, Rotterdam 2,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kom regelmatig bij deze dame vooreen stevige massage en dat doet ze heel goed. Gezellig een praatje maken kan ook bij haar voor degene die daar behoefte aan heeft. Zoals als in haar advertentie ook al wordt vermeld: Zoek je een erotische ervaring dan moet men ergens anders zijn.
 
Ik heb haar ook een paar keer bezocht, laatste keer +/- half jaar geleden geleden.
Wijzigt idd vaak van naam, onlangs weer, dus de titel kan gewijzigd worden, nu als '.vrouw'... https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/massage-van-30-e-met-he-van-vrouw-59-jals-40-ben_7975002
Jaren (+/- 8) geleden toen ze begon met adverteren, adverteerde ze met als titel 'seks met oma'...

Toen ik de eerste keer bij haar kwam (+/- 5 jaar geleden), was ze nog wel o.k., best sexy gekleed, maar ook qua gedrag, terwijl de laatste paar keren liep ze alleen maar te zeuren, o.a. dat Nederlandse vrouwen niet kunnen masseren, alleen zij en Thaise vrouwen kunnen volgens haar masseren, slaat echt nergens op!
Qua kleding ook minder geworden, geen rokje meer, maar soort trainingsbroek (of komt het door het koudere weer...).

Ook heel wantrouwend in het app-verkeer.

Massage is niet echt teasend, maar voor de prijs o.k., meer een sportmassage, dus niet erotisch gericht.

Prijs is ook steeds a.h. wijzigen, ik nam altijd die van '40 euro -40-45 min massage', nu is de laagste prijs '30 euro 30 min massage', door die laatste prijs ga ik haar toch ws. weer bezoeken...mss met oordoppen in ;)
Toch haar weer eens bezocht (+/-1, 5 maand geleden) ivm " nu is de laagste prijs '30 euro 30 min massage' ".
Ik moet zeggen dat het dit keer relaxter was dan de vorige keren (een beetje zoals in het begin), zij was relaxter, niet meer veel gezeur over dat zij de beste masseuse is etc.

En ze zag er ook beter uit dan de laatste keer. Mis wel haar korte haar, zoals ze +/- 5 jaar geleden had, nu langer haar met krullen.

Massage was redelijk, maar helaas nog steeds geen getease.

Maar helaas die kleding, wintertenue, dus lange broek en dikke paarse wintersokken...😲
Ze droeg wel een mooie blouse.
Echt jammer dat ze geen rokjes/jurkjes meer draagt + open schoentjes, zoals in het begin. (maar we weten dat ze meeleest dus wie weet...)
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan