Recensie Andrea/Helen/Alina/Victoria, Rotterdam 2,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ramrod

Newbie
2
18/01/22
2
1
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
50+
Haarkleur
Anders
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/echte-massage-van-30-euro-met-happy-end_6662509
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gisteren bij Alina in Rotterdam geweest, ik was bewust opzoek naar een goede massage met HP.

Contact via Whats App, via haar advertentie en via WA contact bleek al wel dat Nederlands niet haar sterkste kant was, erg moeizaam contact .

Bij aankomst geen hallo of iets , iet wat chagrijnig hoofd, mee naar boven, geen small talk, uitkleden liggen, massage op een massage tafel in een kleine rommelige woonkamer met de TV aan en deze bleef ook aan, had ze nog wat afleiding tijdens het masseren.
Massage stelde niet veel voor, beetje aaien en wrijven met een soort van vettige crème of zo , geen olie want na 2x wrijven was het al weer opgedroogd. ook nog iets met warme stenen dat was nog wel prettig.
Na de massage omdraaien en werd er een soort van HJ gedaan met olie, weet niet precies wat ze deed maar mede gezien de gehele entourage kon ik er niet opgewonden van raken, toen de mededeling kwam van nog 3min was het wel gedaan. Ze is in totaal wel een uur bezig geweest, zoals afgesproken. Foto,s zijn wel van haar maar van 25 jaar geleden of zo.

Was dus 1 malig en totaal niet aan te bevelen.
 
Ben er paar jaar geleden ook geweest. Bood toen ook sex aan. Huis was een zooitje met allemaal kooien met vogels en konijnen
Moest zacht praten vanwege de buren.
Lulde (zacht) de oren van mijn kop, zelfs tijdens het pijpen.
Tijdens het beffen zowat mijn kin open gehaald vanwege de stoppels.
Neuken niet bijzonder. Lag er als een zoutzak bij.
Enige positieve waren haar tieten.
Had op H een recensie geschreven en werd via pb bedreigt door haar man😂
 
Topless alleen de laatste paar minuten tijdens de HJ, maar niet echt topless, shirt boven dr tieten getrokken , BH naar beneden zodat die 2 memmen er uithingen:ROFLMAO:, zag er niet uit natuurlijk op die manier. Gezicht niets bijzonders. Hou je geld in je zak en ga ergens anders.
 
Gisteren bij Alina in Rotterdam geweest, ik was bewust opzoek naar een goede massage met HP.

Contact via Whats App, via haar advertentie en via WA contact bleek al wel dat Nederlands niet haar sterkste kant was, erg moeizaam contact .

Bij aankomst geen hallo of iets , iet wat chagrijnig hoofd, mee naar boven, geen small talk, uitkleden liggen, massage op een massage tafel in een kleine rommelige woonkamer met de TV aan en deze bleef ook aan, had ze nog wat afleiding tijdens het masseren.
Massage stelde niet veel voor, beetje aaien en wrijven met een soort van vettige crème of zo , geen olie want na 2x wrijven was het al weer opgedroogd. ook nog iets met warme stenen dat was nog wel prettig.
Na de massage omdraaien en werd er een soort van HJ gedaan met olie, weet niet precies wat ze deed maar mede gezien de gehele entourage kon ik er niet opgewonden van raken, toen de mededeling kwam van nog 3min was het wel gedaan. Ze is in totaal wel een uur bezig geweest, zoals afgesproken. Foto,s zijn wel van haar maar van 25 jaar geleden of zo.

Was dus 1 malig en totaal niet aan te bevelen.
Presies dezelfde ervaring gehad met deze dame, spreekt heel slecht nederlands dus aan de telefoon begrijp je de helft niet wat ze allemaal zegt.
Komt je beneden bij de flat ophalen en is gekleed alsof ze op poolexpeditie gaat en dat blijft ook zo binnen, geen leuk praatje oid en idd laatste paar minuten trui omhoog en tieten uit dr bh wat een geil gezicht Not en daar moet je dan €10 extra voor betalen inclusief hotstone want dat zit ook niet bij een half uur voor €30.
Echt een afknapper, heb nog even gebruik gemaakt van de douche en mijn kleding in de woonkamer laten liggen waar ook de massage plaats vind, toen ik weer weg was kwam ik er achter dat mijn portomonee ondersteboven in mijn kontzak zat dus deze dame heeft ook nog in mijn portomonee gezeten toen ik onder de douche stond.
BLIJF HIER WEG!!!
 
Hey.stop schrijven.want jullie betalen deze lage prijs voor echt werk massage service vanaf 30 euro 30 min massage en massage met warme stenen jullie krijgen voor 40 euro -45 min massage.En massage hoogtepunt of happy e jullie krijgen voor Gratis! en mijn fotos zijn recent op die site.Als jullie vinden niet leuk .dan zoeken op deze site hoeren .Ze doen niks en vraag veel geld voor niks! Ik werk met KVk voor massage service! en mijn nederlandse taal is genoeg voor massage service! en niet werken achter computer.! Jullie hebben afgunst.want ik ben bijna 60 jaar oud met mooie lichaam en zie eruit als ik 40 jaar oud ben.Ik heb het examen Nt2 geslaagd!Respect!Eerste altijd lees goed mijn advertentie!
 
Hier ook ooit eens contact mee gezocht via WhatsApp voor een massage. Maar ze begrijpt zoveel van de Nederlandse taal dat het omkeerde naar een dreigend gesprek. Ik was politie en/of van de belastingdienst etc etc en daarna werd ik via een ander nummer door een man bedreigd.

En ik vroeg alleen maar naar een happy end!!

Helemaal gestoord en die kerel helemaal,
dus wegblijven jongens.
 
Ze stuurde mij (een zeer vaag) prive bericht. Als het haar echt niks kan schelen, dan zou ze dat wel laten (en nu ook niet bijna elke paar dagen haar profielnaam op SJ wijzigen).
Met al die vaste klanten zou dat sowieso niet nodig zijn.
 
Diverse keren (met verschillende nummers) contact gezocht via WA maar om (voor mij) onverklaarbare reden wordt het gesprek zeer snel vijandig van haar kant en begint 'manlief' zich er mee te bemoeien met spraakberichten, wat bij mij meer op mijn lachstuipen werkte dan dat ik er bang van werd...
In het verleden wel eens bij haar geweest voor een blowjob, ze was helemaal vol van zichzelf en hoe mooi ze wel is voor haar leeftijd (not!). TV hard aan zodat de buren geen onverwacht vreemde geluiden kunnen horen.
Lekker weg blijven bij deze dame is mijn advies!
 
Ik heb haar ook een paar keer bezocht, laatste keer +/- half jaar geleden geleden.
Wijzigt idd vaak van naam, onlangs weer, dus de titel kan gewijzigd worden, nu als '.vrouw'... https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/massage-van-30-e-met-he-van-vrouw-59-jals-40-ben_7975002
Jaren (+/- 8) geleden toen ze begon met adverteren, adverteerde ze met als titel 'seks met oma'...

Toen ik de eerste keer bij haar kwam (+/- 5 jaar geleden), was ze nog wel o.k., best sexy gekleed, maar ook qua gedrag, terwijl de laatste paar keren liep ze alleen maar te zeuren, o.a. dat Nederlandse vrouwen niet kunnen masseren, alleen zij en Thaise vrouwen kunnen volgens haar masseren, slaat echt nergens op!
Qua kleding ook minder geworden, geen rokje meer, maar soort trainingsbroek (of komt het door het koudere weer...).

Ook heel wantrouwend in het app-verkeer.

Massage is niet echt teasend, maar voor de prijs o.k., meer een sportmassage, dus niet erotisch gericht.

Prijs is ook steeds a.h. wijzigen, ik nam altijd die van '40 euro -40-45 min massage', nu is de laagste prijs '30 euro 30 min massage', door die laatste prijs ga ik haar toch ws. weer bezoeken...mss met oordoppen in ;)

Ook op MP staat ze, zag het aan het mobiele nummer
Kijk! Ik had al het idee dat zij dit zou kunnen zijn, thanks.
 
Laatst bewerkt:
Dit is dan maar mijn laatste poging. Hoezo provocatie, of dubbele account, als ik deze vrouw wel een compliment wil geven, ivm anderen? Ik vind haar serieus een goeie masseuze! Mag ik dat niet vinden? Echt raar dat mijn reactie elke x word weggehaald.....
Stuur mij maar een persoonlijk bericht via mijn emailadres, om erachter te komen dat ik gewoon een klant van haar ben
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
50+
Haarkleur
Anders
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/echte-massage-van-30-euro-met-happy-end_6662509
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kom al een paar jaar bij haar voor massage met happy end.
De massage is lekker stevig en erg goed.
Heb altijd een leuk praatje met haar.
Tot nu toe ben ik altijd zeer tevreden.
 
Heb haar nu 3x bezocht. Nu 1x per 4 of 5 weken. Masseert stevig en goed zials een echte masseur. Voel.mij daar goed bij. Als je een erotisxhe plek zoekt, dan zit je hier fout. Ik ben onderdanig en vind een dominante behoedzame vrouw niet erg.
La Reina, voorheen Alina, is afkomstig uit een Spaanstalig land. Je moet niet letterlijk luisteren maar de context aanvoelen. En zelf nadrukkelijk spreken en je gevoel laten blijken. Als je tenminste een praatje wil maken of, zoals ik een band belangrijk vind. Dan komt het goed.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Leeftijd
50+
Haarkleur
Anders
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/echte-massage-van-30-euro-met-happy-end_6662509
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Voor corona een keer bij haar geweest. Vond de massage op zich toen niet heel slecht, gebruikte hotstones. Erotische gedeelte stelde weinig voor, aan het eind van het uur trok ze me topless af, geen teasen tijdens de massage. Ontving toen in appartement in Rotterdam IJsselmonde, mogelijkheid om te douchen, maar vond het een slecht onderhouden en niet echt schone plek. De verhouding prijs/kwaliteit klopt in dit geval helaas, je krijgt weinig voor weinig. Voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Vandaag weer langs geweest, ik kom er al enkele jaren zo af en toe als ik weer eens last heeft van mijn rug, en ik kreeg weer een stevige massage, met een nabehandeling is een leuke bijkomstigheid maar daar zou ik niet alleen voor gaan, de massage zijn prima in orde, daarom begrijp ik hier die zeikerds niet die alleen kunnen afzeiken, ik zou zeggen zoek een andere hobby, en geniet van het leven
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan