Recensie Andrea, Karin's home 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

E010

Wandelaar
32
16/10/24
65
10
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
90
Karin's home - Andrea (Brazilië)

Had ik goede ervaringen met Charlie en Sky, zie mijn recensies, nu moet ik toch bakzeil halen. Andrea uit Brazilië ze stond niet op de weekagenda. Voorstelronde is bekend, dames komen één voor één zich voorstellen, eerst Sofia (leuk maar niet voor mij), toen Angel (klein, enorm chagrijnig) en toen Andrea (had haar al eerder gezien bij een voorstelronde). Andrea dus, grote borsten, grote tepels, grote kont. Dat wordt smullen. Zou eerst voor 15 min gaan maar op de kamer toch 1/2 uur van gemaakt. Ja handen en 'pietje' moest ik zelf wassen. Spijt. Alles was extra, (tong)zoenen, likken, twee keer klaarkomen, pzc. (Engels: ja is mijn werk). Afknapper. Laten pijpen (veel gekreun en tussendoor 'waar ik woonde' etc), raar. Wel mag ik voelen maar niet vingeren, weer betalen. Doggy afgemaakt, wel klaargekomen maar geen zin om het 1/2 uur vol te maken.

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Bij mij hetzelfde verhaal. Voor Andrea gekozen na een voorstelronde, voor een uur betaald. Moest ook alles wassen, wat ik wel begrijp ook al let ik altijd netjes op hygiëne. Zoenen was inbegrepen, maar blijkbaar zonder tong, hier kwam ik pas achter toen we begonnen waren.

Ze is zeker knap, maar de daad was ongemakkelijk. Eerst vond ze het te snel, dan te langzaam. Het ging allemaal erg stroef en ik had totaal niet het idee dat ze er plezier in had.

Vervolgens de tweede ronde, maar eerst moest ik de boel beneden van haar nog een keer zelf gaan wassen. Eenmaal bezig kwamen we er niet goed in, ze vroeg twee keer of ik was gekomen (terwijl dat niet zo was) en ik zag haar ook af en toe een blik op de klok werpen. Ze ging het vervolgens met de hand afwerken terwijl ze luid aan het kreunen was, waarom ze kreunde weet ik niet. Terwijl ze bezig was vroeg ze nog of ik voor €50 extra op haar wilde komen, toen was ik wel afgehaakt en had ik er geen zin meer in. Na 40 minuten naar huis gegaan.

Ik was hier wel een beetje gefrustreerd mee en had dit ook per app nog gestuurd naar Karins home. Die gaven aan dat ze hier niks mee konden en dat ik het gelijk aan had moeten geven. Opzich klopt dat wel, maarja. Ik ben vrij nieuw met dit soort dingen, dus een keer pech hebben met de verkeerde keuze kan natuurlijk altijd gebeuren.

Bij mij hetzelfde verhaal. Voor Andrea gekozen na een voorstelronde, voor een uur betaald. Moest ook alles wassen, wat ik wel begrijp ook al let ik altijd netjes op hygiëne. Zoenen was inbegrepen, maar blijkbaar zonder tong, hier kwam ik pas achter toen we begonnen waren.

Ze is zeker knap, maar de daad was ongemakkelijk. Eerst vond ze het te snel, dan te langzaam. Het ging allemaal erg stroef en ik had totaal niet het idee dat ze er plezier in had.

Vervolgens de tweede ronde, maar eerst moest ik de boel beneden van haar nog een keer zelf gaan wassen. Eenmaal bezig kwamen we er niet goed in, ze vroeg twee keer of ik was gekomen (terwijl dat niet zo was) en ik zag haar ook af en toe een blik op de klok werpen. Ze ging het vervolgens met de hand afwerken terwijl ze luid aan het kreunen was, waarom ze kreunde weet ik niet. Terwijl ze bezig was vroeg ze nog of ik voor €50 extra op haar wilde komen, toen was ik wel afgehaakt en had ik er geen zin meer in. Na 40 minuten naar huis gegaan.

Ik was hier wel een beetje gefrustreerd mee en had dit ook per app nog gestuurd naar Karins home. Die gaven aan dat ze hier niks mee konden en dat ik het gelijk aan had moeten geven. Opzich klopt dat wel, maarja. Ik ben vrij nieuw met dit soort dingen, dus een keer pech hebben met de verkeerde keuze kan natuurlijk altijd gebeuren.
Helemaal eens met de ervaringen die je beschrijft.

Terug
Bovenaan Onderaan