Recensie Gangbang GangBangTeam, Groningen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vrijdag 12-12 hadden we Monica op visite voor een heerlijke avond, Monica kwam bij ons voor het eerst en echt het was een top dame, zo als altijd verzamelen we op de parkeerplaats en lopen we met zijn allen naar de locatie, als we binnen zijn kunnen we zo als altijd eerst even wat drinken en legt Eric even uit wat de dame wel en niet fijn vindt, daar na zijn we naar boven gegaan en heeft Monica ons lekker gepijpt en wij haar met de vingers en mond verwend en toen heb ik haar lekker genomen en echt wat kan zij er van genieten dat kun je echt horen, daar na leven lekker onder wat gedronken en toen is zij met nog een paar mannen aan de 2 de ronde begonnen, ze heeft mij heerlijk verwend en ik heb van haar genoten, bedankt Monica en hoop dat je weer eens langs komt bij ons team, en erik bedankt voor de het organiseren en de locatie, tot de volgende ronde maar!

Vrijdag 12 december mochten we Monica bedienen. Wat een lekkere vrouw is dat zeg. Knap, strak in haar vel, heel geil..en bovenal heel aardig.
We werden zoals altijd welkom geheten door Erik. Na een korte acclimatisatie gingen we op weg naar Monica.. Ze doet echt alles..anaal niet gedaan maar hat zeker gekund.. vinger wel deels in haar sterretje gepland. Na 2 keer haar lekker geneukt te hebben even naar beneden om bij te komen met een biertje.
Voor de 2e ronde weer naar boven waar Monica inmiddels in de altijd heerlijke sling lag. Heerlijk haar nogmaals bereden..
Wel moet gezegd worden dat Monica behoorlijk luidruchtig was.. weer een leuke nieuwe maar toch ook wel geile ervaring.

op de volgende

Terug
Bovenaan Onderaan