Recensie Gangbang GangBangTeam, Groningen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Emma je was heerlijk
Wij mannen hebben ons best gedaan je goed te vullen en jij hebt ons goed uitgeput.
Hopelijk komen er in de toekomst meer van deze GB. Ook deze was weer goed geregeld Erik .
Op naar de volgende
 
Zaterdagavond 1-6-23 was ik weer vd partij op de gb met 3 prachtige mooie geile dames op een een mooie locatie vlakbij Groningen.
Astrid, Esther en Marja waren de heerlijke dames die we met een man of 10 mochten bangen.
Ik heb een heerlijke avond gehad zoals altijd met deze organisator.
Heel veel dank daarvoor en dames jullie zijn echt Toppers👌🏼👌🏼👌🏼
Ik ben een volgende x graag weer vd partij.
 
Afgelopen zaterdagavond wederom afgereisd naar een privelocatie nabij groningen hier was door het gangbangteam wederom een gangbang georganiseerd de dames astid esther en marga waren in topvorm en hebben de aanwezige mannen helemaal uitgeput. De sfeer was relaxed en ongedwongen de locatie super en de catering prima in orde! Ik zou zeggen tot de volgende keer!
 
Afgelopen zaterdag m'n eerste gangbang... Wat een geweldige eerste ervaring. Fijn opgevangen, discrete locatie, keurige uitleg van de do's/ donts gehad en daarna aan de slag! Wat een prachtige dames waar we los mee mochten gaan en dat gebeurde ook... Het begin beloofde veel, Astrid werd geblinddoekt naar binnen gebracht en daarna op haar knietjes midden in de kamer neergezet waarna de groep op haar mocht losgaan. Deepthroat, vingeren en veel pikken om haar heen. De andere dames waren inmiddels boven dus daar werd het feest al snel verder voortgezet. Marja genoot van meerdere mannen in een sling en ook ik heb haar daar even goed hard geneukt. Esther werd steeds harder en harder aangepakt door meerdere grootgeschapen mannen en ook ik mocht even haar lekkere kutje verwennen. Megageil vond ik het om Marja klaar te beffen terwijl ze stond en ondergesquirt te worden... Zowel Marja als Esther genoten ook later op de avond zichtbaar en hoorbaar van een stevige DP en ondertussen kwam ik klaar in het mondje van Astrid. Veel orgasmes, nattigheid en stevige seks later ben ik moe maar zeer voldaan weer naar huis gegaan. Tot de volgende keer!
 
Laatst bewerkt:
Ook ik mocht 1-7 weer langs komen onder de rook van stad groningen in het drentse land.
2 dames kende ik al maar 1 nieuwe , en wat voor 1
ik hoorde later dat het haar eerste GB was, nou daar was niets van te merken.
ze heeft zich behoorlijk uitgeleefd, en wij als mannen op haar.
Natuurlijk zijn de andere 2 dames niet vergeten want ook zij waren weer heerlijk.
De organisatie was weer perfect voor elkaar door Erik . netjes de DO"s en DONT's uitgelegd gekregen. Drankje en hapje waren er ook dit keer weer top geregeld.
tot een volgende x

wellicht met Sylwia ?
 
Ook ik mocht 1-7 weer langs komen onder de rook van stad groningen in het drentse land.
2 dames kende ik al maar 1 nieuwe , en wat voor 1
ik hoorde later dat het haar eerste GB was, nou daar was niets van te merken.
ze heeft zich behoorlijk uitgeleefd, en wij als mannen op haar.
Natuurlijk zijn de andere 2 dames niet vergeten want ook zij waren weer heerlijk.
De organisatie was weer perfect voor elkaar door Erik . netjes de DO"s en DONT's uitgelegd gekregen. Drankje en hapje waren er ook dit keer weer top geregeld.
tot een volgende x

wellicht met Sylwia ?
Waar was het dan? Hoeveel mannen
 
Waar was het dan? Hoeveel mannen
Wij waren met 11 man totaal .
dat is inclusief de mannen van de 3 vrouwen.
maar het is maar net wat je wilt.

eerste x met Emma waren er 10 man voor 1 dame.

kun/wil je veel, dan kun je dat krijgen.
Wil je het rustig proberen , ook dat is mogelijk
en natuurlijk met jouw do's en dont's
 
Wij waren met 11 man totaal .
dat is inclusief de mannen van de 3 vrouwen.
maar het is maar net wat je wilt.

eerste x met Emma waren er 10 man voor 1 dame.

kun/wil je veel, dan kun je dat krijgen.
Wil je het rustig proberen , ook dat is mogelijk
en natuurlijk met jouw do's en dont's
Hmmm ik ben liever net als Emma alleen tussen de mannen. Heb in sexbios in Tilburg een keer 14 mannen in me gehad
 
Hmmm ik ben liever net als Emma alleen tussen de mannen. Heb in sexbios in Tilburg een keer 14 mannen in me gehad
Klopt. One woman gangbang is nog steeds de max. Ooit heb ik eens een GB meegemaakt waar een dame 72 man over haar liet komen. Was een geweldige ervaring. Bare dan nog. Haar vriend telde de exacte penetraties. Ze heeft daarna wel een week vaginale pijn gehad en uiteindelijk een dokter moeten raadplegen. Maar het schijnt dat ze binnenkort opnieuw van bil gaat. Met maximum 50 kerels.
 
72 man 1 x kort erover heen
of 12 man om en om en dan 3 tot 4 x achter elkaar
zit je ook op 48 x pik erin .

in groningen mag de vrouw bepalen hoe en wat ze het wil .
dat lijkt mij voor de vrouw een goed uitgaa
Ik bedoel wel degelijk 72 verschillende mannen. Dit werd nauwkeurig in de gaten gehouden door 3 'inspecteurs'. Haar man, en 2 security agenten/vrienden, die ervoor zorgden dat alles in goeie orde verliep. En wie over haar gegaan was kreeg met een onwisbare stift een kruis op de hand. Dus was *fraude* uitgesloten. Waarom ze het deed? voor de centjes natuurlijk want 72 x 50 was uiteraard een fraaie som. Maar vooral voor de kick. Haar man vertelde me dat dit hun eigen sexleven een boost gaf.
 
Klopt. One woman gangbang is nog steeds de max. Ooit heb ik eens een GB meegemaakt waar een dame 72 man over haar liet komen. Was een geweldige ervaring. Bare dan nog. Haar vriend telde de exacte penetraties. Ze heeft daarna wel een week vaginale pijn gehad en uiteindelijk een dokter moeten raadplegen. Maar het schijnt dat ze binnenkort opnieuw van bil gaat. Met maximum 50 k

Na die 14 was is ook aardig gesloopt haha. En die kwamen meerdere keren
 
Ik ben wel benieuwd of ze binnenkort weer een gangbang organiseren. Weet iemand dat?
Als wat hier geschreven wordt maakt mij wel nieuwsgierig.
Goed georganiseerd met leuke dames. Zijn ze prof of zijn het amateur dames met een gewone baan en in het weekend toch heel stout.
 
Reactie Erik (organisator): Ja, er zullen binnenkort weer nieuwe gangbangs georganiseerd worden. Begin september starten we weer. Verder zijn het inderdaad allemaal amateur dames met een gewone baan/gezin die 's weekends eens even stout willen doen. De aanmeldprocedure starten kan via ons op kik: sexycouple210y. Zoals eerder vermeld laten we niet iedereen toe (het is niet commercieel) en proberen het niveau van zowel de dames als heren op peil te houden. Leeftijden zoals hierboven geschetste laten we daarom ook niet toe. Daar zijn mogelijk weer andere organisatoren voor.

Verder is er contact geweest met bovenstaande Sylwia maar daar krijgen we geen response meer van.

Als laatste zien we op het forum nogal veel op/aanmerkingen voorbij komen over kosten en wat de bedoeling zou moeten zijn e.d. Voor ons is het heel simpel: We proberen kostendekkend te zijn maar vaak genoeg komen er deelnemers niet opdagen waardoor de kosten voor overige deelnemers omhoog gaan. En we proberen steeds vernieuwd te zijn door elementen toe te voegen en die kosten nou eenmaal ook geld. Verder zijn we deze club uit eigen hobbyisme gestart en het staat een ieder altijd vrij om hetzelfde te doen. We zijn dus enigszins besloten maar kunnen nog steeds nieuwe aanmeldingen van zowel dames als heren gebruiken.
 
8 september was het weer zover. Gangbang met het gangbang team.
We zijn goed ontvangen en alle opgegeven mannen waren aanwezig.
Het gangbang team staat ok bekend om zijn consistentie. Er zijn bijna nooit afzeggingen zodat de dames goed bediend worden.

Astrid en een leuke blonde dame (Astrid is trouwens ook blond).
We werden op de hoogte gesteld van de huisregels. Deze zijn vanzelf sprekend.

Na ons klaar gemaakt te hebben mochten we naar boven waar de twee dames in zeer sexy kleding op het grote matras lagen. De dames werden van alle kanten goed bediend. De heren werkten super samen door af te wisselen.

Helaas kwam er voor de dame na een dik uur een vroegtijdig einde vanwege een vervelende hoest. Jammer maar helaas. Het motto is alles mag en niks moet. Hier kan je niks aan doen.

Op het einde hebben we nog een bukaka gedaan met Astrid. Dat was echt geil.

Op naar een volgende keer. Groeten Henk
 
Vrijdag was het weer genieten.
Dit keer met Slet Emma, een mooie dame die ons goed wist te vermaken.
Ontvangst was goed geregeld, met een klein groepje mannen gezamenlijk naar binnen gegaan. even een test gedaan (voor bare) en een drankje. even wat regeltjes doorgesproken waar Emma wel of niet van houd.
Boven aangekomen lag Emma er al helemaal klaar voor, en kon het feest beginnen.
Ik heb heerlijk genoten van haar zuigmondje en na een paar keer af wisselen met ander mannen lekker door geneukt en in haar kutje klaar gekomen.
Na een beetje te zijn bij gekomen haar nog een keer genomen.

Een geslaagde avond en het was te zien dat slet Emma er zelf ook erg van genoot. Na tijd nog even een drankje en een babbeltje met de mede bang mannen weer voldaan naar huis.

De organisator zelf was verhinderd, maar dit was perfect over genomen door een goede vervanger die alles in goede bannen leidde. Bedankt daarvoor.

Tot de volgende, Rik
 
Vrijdag 8 december was het weer tijd voor een gangbang, samen met een gezellig clubje mannen hebben we Slet Emma lekker verwend! Deze dame heeft ons heerlijk laten genieten en iedereen is voldaan en moe naar huis gegaan! De organisatie had de locatie en de catering wederom prima geregeld! Op naar de volgende!!
 
Afgelopen vrijdag, 19 januari, was weer de eerste gengbang bij dit geweldig leuke team.
Na een glibberpartij over het pad vanwege de sneeuw zijn we hartelijk ontvangen.
Astrid was er topless om voor ons te zorgen. Vanwege een knieblessure had ze assistentie van een heus slaafje. Apart om dat eens mee te maken, maar niet ongemakkelijk.
Slet van dienst was de beeldschone en supergeile Marieke.. heerlijk geneukt en meerdere keren condoom volgespoten.
Na wat hapjes,, ook die waren er dit keer, voldaan weer naar huis gegaan...tot de volgende
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen vrijdagavond naar mijn eerste x gangbang geweest! Even verzamelen op een parkeerplaats totdat we er allemaal waren en toen naar een mooie locatie gelopen samen! Ik had wat gezonde spanning maar eenmaal binnen was het wel gelijk weg! Allemaal aardige mensen en een gezellige zweer! Alles werd keurig uitgelegd door de gastheer!we gingen samen nog wat drinken en toen mochten we los op een prachtige lieve dame Marieke die er ook echt heel veel plezier van had! Ze werd goed geneukt en er gingen heel wat pikken in haar mondje! Samen met nog iemand haar kutje dubbel geneukt wat ik ook nog nooit had gedaan! Moet nog even oefenen haha maar was echt geil! Daarna nam iemand haar flink te pakken met een paar vingers in haar kutje waarna het niet lang duurde dat het matras veranderde in een waterbed Heerlijk was het! Daarna samen nog wat drinken met wat hapjes en wat napraten en de geweldige avond was weer voorbij Het was een Top avond en de volgende x probeer ik er zeker weer bij te zijn! Thanks allemaal
 
Afgelopen vrijdag 19 januari was het weer tijd voor een gangbang onder de rook van Groningen, na een hartelijk ontvangst en een duidelijke uitleg was het tijd om marieke lekker te verwennen!
Met 8 mannen om haar heen kwam ze lekker los en heeft ze ons allen heerlijk verwend! De hapjes en drankjes waren weer prima voor elkaar, en de topless bediening was super!
Het was wederom een geslaagde geile avond, op naar de volgende!
 
19-1 2024 was voor mij de eerst GB dit jaar
organisatie was super geregeld
drankje, Hapje, dit keer zelfs topless bediening van de geweldig mooie dame. Helaas deed ze niet mee aan de GB maar onze dame die we met 8 man mochten nemen deed er zeker niet voor onder.
Ze heeft alle mannen goed verwent ( mij in ieder geval wel ) en we konden zelfs een heuse DP bij haar doen.
al met al weer een geile ervaring en ik kom graag nog eens langs
 
Tjonge jonge wat heb ik weer genoten met het GangbangTeam Groningen.
Marieke is echt een topper, wat een super mooie heerlijke geile vrouw.
Piemels zoog dit sletje gulzig met haar geile mondje, en haar kutje bleef maar nat en gevuld. De organisator kwam haar maar even halen voor een pauze, anders bleef ze maar doorgaan. Ook wou dit sletje wel eens een DP meemaken, die wens hebben we haar uiteraard laten vervullen. Je zag haar echt 100% genieten van alle aandacht deze avond, wat mij daarom ook een zeer voldaan gevoel geeft.
Plezier voor allen, in een ontspannen sfeer, met een relaxed gezelschap op een top locatie.
Alles was wederom zeer goed geregeld (incl. topless ontvangst & bediening)

Tot de volgende, Rik
 
Terug
Bovenaan Onderaan