Recensie Andrea Oudenbosch priveontvangst 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

richard Snep

Meubelstuk
Forumpionier
2.375
30/06/21
4.158
39
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/oudenbosch/1422048-andrea
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Nou..
aangezien het aanbod de laatste tijd in de regio niet zo super is,en ik ook niet elke week bij hetzelfde privehuis binnen wil (heb je hem ook weer..,zeggen ze dan )
deze dame kwam bovendrijven op Kinky..
en ik WIST natuurlijk dat dat niet waar was..foto's ergens gemaakt in Parijs of Milaan..en volgens mij al helemaal geen Latina..
nu is er al een paar maanden een 'dingetje' met alles waar standplaats Oudenbosch aan gekoppeld is..
de werkwijze is volgens mij als volgt..
je dropt 5/6/7 advertenties van 2 min of meer verschillende types dame..de 1 iets blanker van tint dan de ander
deze allemaal dus
er staan overigens nog 1 of 2 dames op Kinky met standplaats Etten-Leur ,maar durf bijna zeker te zeggen waar je dan ECHT heen moet

je neemt een afgeleefd huurhuis (in shithole Oudenbosch) dat op een pleintje net uit het zicht is van de buren..en neemt dus 2 of 3 dames die allemaal min of meer op iets van de dames in de advertenties weghebben..en een planner die je afhankelijk ofdat de dame in kwestie iets van engels kan..wel of niet de tig nummers laat beantwoorden..

liggen er 6 telefoons op tafel met Lebara nummer..en maar typen jongens..want in bijna alle adds staat 'Only Whatsapp'..hilarisch..zie het helemaal voor me
in mijn geval had ik dus 'Andrea' rechtstreeks..want daar communiceerde ik gewoon gebroken Engels mee

kreeg meteen het adres (wat ik al wist natuurlijk),en een uur later stond ik voor de deur..
natuurlijk niet de dame uit Parijs/Milaan o.i.d maar eerder dit:
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/etten-leur/3618328-samira
durf het bijna zeker te zeggen dat ze het was..aan haar linkertepel te zien..echter valt deze dame uit een advertentie uit Etten..maar zoals eerder geschreven ,je krijgt zo maar iets wat voorhanden is..

werd de trap opgeleid, terwijl er in de woonkamer nog een dame de longen uit haar lijf zat te hoesten..waarschijnlijk de iets donkere dame..al hoeft die natuurlijk niet eens aanwezig te zijn..
mocht even douchen ,in een uitgeleefde cel waar een verdeelblok gewoon bovenop de wasmachine in het water lag ,..hopelijk hebben ze een goede aardlek.(?)
affijn 'mijn' dame bleek Colombiaans en natuurlijk geen 23 eerder 36 ..
ze gaf meteen aan dat haar Engels 'no bueno'was..,geeft niks ..schakel ik op Spaans,.. en hoewel dat meestal verkeerd valt..omdat men dan natuurlijk liever ineens de betekenis van de extra's niet meer weet in het Engels..(watjoemien?) en Spaans zeker de bedoeling niet is
maar deze keer ontdooide de dame in 2 tellen..
sex kan ik kort in zijn..
die was gewoon goed,..de dame is een pro..dus draait een programma af..maar ik kan dat gaandeweg toch nog wat wijzigen ,mede omdat ik de taal redelijk machtig ben..
wilde niet alles uitdoen..dus wel..dame naakt..
wilde 20 seconden pijpen ..ennn doorgaan senorita ..daarna nog even lekker tussen die borsten totdat ik bijna aan mijn tax zat..
en tussendoor tongzoenen ofdat het 5 minuten voor sluitingstijd is..vind ze allemaal goed..
afgesloten met eerst doggy ,en prone bone..net op tijd rubber eraf en haar borsten voorzien van enkele stralen proteine..ook dat vond ze geweldig..
vervolgens de soort van mandatory massage..wat ze niet onaardig deed..nog even wat laten pijpen..
normaal lukt de 2e keer ook wel ,maar dan moet de dame in kwestie toch iets meer mijn type zijn..en moet de kamer ook geen 35 graden warm zijn..
dus even douchen ,aankleden beetje babbelen en weer weg..

resume..
op zich niet verkeerd..best lekkere sex..aardige dame (zou op straat best nog een keer omkijken)..maar niet die van de foto's.
dus een waardeoordeel is ergens overbodig ,want jantje of pietje weet nooit wie de deur gaat opendoen..
kan makkelijk een andere dame zijn die er totaal niks van bakt verder..nog wel achter dezelfde advertentie..dat weet je niet..
waarschijnlijk is 'mijn' dame alweer gevlogen naar Aalsmeer of iets..
dus in alle Oudenbosch /Etten advertenties zit een soort van 'je moet maar net geluk hebben' factor..

geeft niks..door naar de volgende..maar even niet daar..
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan