Recensie Andrea (Roe), Antwerpen, Verversrui 2/2 (nacht) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

damestester

Stamgast
329
16/06/23
639
168
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Andrea is 21 jaar. Ik wilde haar drie weken geleden al neuken maar toen mocht ik niet naar binnen! Geen idee waarom. Toch nog eens geprobeerd, en nu glimlachte ze. Ik vind haar erg lekker. Ze komt lekker fris en jong over. Ze is erg klein, haar lichaam is overal gebruind en huid is lekker zacht. Ze is mollig. Ze heeft lekker grote tieten die wat hangen en een heerlijke grote ronde kont. Een bos mooi bruin haar. Ik vind haar kleine gezichtje knap.

Pijpen is helemaal prima, ze gaat enthoustiast te werk. Ik vind het erg fjin om haar te neuken, ze gaat er lekker in op en lijkt er wel van te genieten. Vooral doggy gaat hard en diep.

Fijne, te mollige meid met heerlijk grote tieten en veel zin, ik zal haar nog wel eens neuken. #1470

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Normaal
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Ik zoek al een tijdje een thread over deze dame. Ik heb veel verschillende vrouwen mogen meemaken inmiddels, maar deze dame is voor mij 10/10.

Kleine dame met soms stijl en soms bruin haar. Mollig zou ik haar niet noemen, maar eerder tussen slank en mollig in.

Ze is super enthousiast, vriendelijk, bloedgeil en noem maar op. Ik liep haar een aantal keren voorbij, maar op een willekeurige nacht heb ik toch een poging gewaagd vanwege haar enthousiasme en ik ben blij dat ik dit heb gedaan. Het is mijn meest favoriete dame geworden. Hier reis ik makkelijk een uur voor af.

Het pijpen is geweldig, het is geen klokkenkijkster en de sex is voor mij het beste wat ik in m'n 30 jaar heb mogen meemaken. Ze is ook constant bezet, dat zegt genoeg en werkt bijna elke dag in de avond/nacht.

Helaas is ze momenteel op vakantie. Hopelijk komt ze snel terug 🥲.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan