damestester
Stamgast
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Andrea is 21 jaar. Ik wilde haar drie weken geleden al neuken maar toen mocht ik niet naar binnen! Geen idee waarom. Toch nog eens geprobeerd, en nu glimlachte ze. Ik vind haar erg lekker. Ze komt lekker fris en jong over. Ze is erg klein, haar lichaam is overal gebruind en huid is lekker zacht. Ze is mollig. Ze heeft lekker grote tieten die wat hangen en een heerlijke grote ronde kont. Een bos mooi bruin haar. Ik vind haar kleine gezichtje knap.
Pijpen is helemaal prima, ze gaat enthoustiast te werk. Ik vind het erg fjin om haar te neuken, ze gaat er lekker in op en lijkt er wel van te genieten. Vooral doggy gaat hard en diep.
Fijne, te mollige meid met heerlijk grote tieten en veel zin, ik zal haar nog wel eens neuken. #1470
Pijpen is helemaal prima, ze gaat enthoustiast te werk. Ik vind het erg fjin om haar te neuken, ze gaat er lekker in op en lijkt er wel van te genieten. Vooral doggy gaat hard en diep.
Fijne, te mollige meid met heerlijk grote tieten en veel zin, ik zal haar nog wel eens neuken. #1470