Recensie Andrea (Roe), Den Haag, Geleenstraat 23 k6 3,90 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marcov12

Stamgast
696
07/08/21
1.025
55
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/4128150-andrea
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ergens in juli had ik Andrea bezocht. Een mooie blonde dame met kleine borsten maar met een zalige kont! Ze doet aan sm en kinky dingen maar daar heb ik geen behoeften aan dus voor normale seks gegaan. Toen ik in haar kamer was na betaling, ging ik uitkleden en zij was vrij snel naakt op bed op haar knietjes. Ze lag met haar lekkere kont met openingen naar mij toe, ik werd er super geil van haha! Ze bood voor 50€ meer anaal aan, bod had ik afgeslagen en bewaard voor een volgende keer. Voordat we begonnen gaf ze een korte stripshow waardoor piemelmans begon te groeien. Ze komt ook geil naar je gezicht toe en duwt zo wat bijna haar kut in je gezicht. Pijpen mc doet ze heerlijk lang met diepe en korte halen. Ze begon gelijk on top, waardoor ik van haar borsten kon genieten (eerder van de tepels). Overgegaan naar missio waarbij haar benen op mijn schouders rusten. Geil gezicht om haar spleetje zo te zien. Nog overgegaan naar doggy en heerlijk tegen die kont zitten bonken. Ik kwam heftig klaar in haar kutje mc. Allebei een wasje gedaan en afscheidgenomen. Ik vind het een herhalingwaard!
 
Deze Roemeense heeft een geweldige anaalneukkont...hard en ze vind het te gek...vroeger een paar keer geweest voor 100 hard en diep in dr kont geneukt ....ze heeft speciale anaalcondooms extra stevig voor het harde werk....laatst zag ik haar staan achter het raam en zag er afgeleefd uit...hoop dat ze niet aan de drugs zit...
 
pff De tijden die ik met haar beleefd hebt, kwam altijd als laatste en dan appte ze dat ik eerder moest komen omdat ze naar huis wilde. Die kont 🥵 alleen likken is een drama op dat bed, veel te krap voor mijn bijna 2 meter 😅 Zag er altijd top uit dus ben benieuwd...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen zaterdag een bezoekje gebracht. Ken Andrea al sinds het begin van haar carrière in de Geleenstraat, dat is best lang geleden.
Is een zekerheidje voor mij. Prima bezoekje.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame vond ik al heel aantrekkelijk vanaf de straat. Ik ben puur gevallen op haar knap gezichtje. Misschien wel het knapste gezichtje van de straat. Eenmaal binnen viel het wel tegen. Je ziet een dikke laag make up op haar gezicht en ik rook een typische sigaretten met koffiegeur kwam uit haar mond.

Niemand is perfect en ik kom voor de sex. Bij het uitkleden kwam een mooie cup C (siliconen) tevoorschijn.
Pijpen doet ze vanaf de zijkant en ze kijkt je maar al te graag aan. Het pijpen zelf was een voldoende. Likje hier en likje daar.
Alle standjes waren mogelijk bij haar. Geen gezeur met ik wil niet on top of handjes erbij, maar alles was wel standaard. Zeg maar de vonken sprongen er niet vanaf.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Al een tijdje zag ik deze Andrea weer staan en ik twijfelde of ik haar al eens eerder heb bezocht. Volgens mij wel, maar zij wist het in ieder geval niet. Vandaag toch maar eens bij haar naar binnen gegaan, haar uiterlijk staat mij wel erg aan.
In d'r kamer eerst eens begonnen met een babbeltje, de dame lijkt in eerste instantie behoorlijk zakelijk. Na wat voorbereidingen op bed plaatsgenomen en ze begint met pijpen, waarbij ze mooi binnen handbereik blijft. Dat pijpen is best wel afwisselend, ook kijkt ze je aan en varieert ze in houding. Dat even gedaan gaan we over op intiem, zij eerst bovenop. In redelijk tempo blijft ze dit even doen, vervolgens wisselen we naar doggy. Haar mooie kont zo voor je is erg aantrekkelijk en lekker in doggy. Dit doen we een tijdje tot het cd vol is.

Achter doen we beiden een wasje en is het rustig aankleden. Andrea is een vriendelijke dame die d'r werk goed doet: het herhalingsgevaar is niet zo heel groot, maar ze is een prima dame die ik vast nog weleens zie.
 
Laatst bewerkt:
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Schijnt nu alleen nog sm te doen...? laatste keer har bezocht toen ze net nieuwe tieten had...die moesten hun plek nog vinden zeg maar...mijn pik vond zijn plek wel in haar geile reet....viel me wel op dat haar kont wat begint te verzakken....misschien moet ze wat vaker sporten...
 
Als dit dezelfde Andrea is als de link, werkt ook overdags. Ik meen dat ik haar in ieder geval zaterdagmiddag heb gezien en ook later in de avond.

Heeft gezegd geen extra's te hebben en houdt zich niet aan mondelinge 'volgende klant' afspraken aan de raam, kan mogelijk de voorkeur geven om via de nummer afspraken te maken hierboven wellicht. Soms bezoekt ze ook andere dames in dezelfde pand.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
In de hoop Kitty aan te treffen op Hunsestraat 37k3/k4 op een zaterdagavond naar de Geleenstraat getogen. Helaas: ook nu weer de eerste verdieping van Hunsestraat 37 helemaal leeg.

Even verder gekeken dus wie er voor een rimsessie in aanmerking zou komen. Andrea had ik in het verleden wel eens bezocht, nooit echt fantastisch maar ook niet echt slecht. Besloten weer eens bij haar naar binnen te stappen.
Nu inderdaad in zo'n grote SM-kamer boven. Overigens best wel lachwekkende rommelzolders, die kamers. Veel te veel volgepropt met allerlei SM-zooi van laag allooi. Dat zou veel stijlvoller kunnen (denk aan SPNKD in Antwerpen bijvoorbeeld).

Sessie-wensen besproken met Andrea (soft-kinky teasen, geen harde SM of pijn, haar rimmen). Daar hield ze zich prima aan (polsen vastbinden, zo'n rare mond-dildo die ik in kreeg die ze vervolgens ging pijpen en die ze bij zichzelf inbracht, leuk geprobeerd allemaal hoor maar eigenlijk vind ik er niet veel aan).

Uiteindelijk klaargekomen met hulp van een vibrator terwijl ik haar rimde, dat was best lekker moet ik zeggen.

Andrea is zeker niet onvriendelijk, houdt zich aan afspraken, maar is wel een beetje afstandelijk en de sessie verloopt nogal op de automatische piloot heb ik de indruk. Mogelijk is ze aan vakantie toe: na vandaag is ze minimaal een maand weg, zei ze.
 
Pijpen
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Voor haar vakantie nog eens bezocht maar de kwaliteit van deze is erg gezakt....heeft een vreemde houding nu....beetje uit de hoogte....alles moeizaam automatische pilot....misschien om haar nieuwe tieten? geen idee maar ik sla voortaan over....
 
Terug
Bovenaan Onderaan