Recensie Andrea, Rotterdam 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb haar, pre-Corona, een paar keer bezocht. Ze is wat dominant, dus als je een zachtaardige same zoekt zou ik wegblijven.
Maar haar foto's kloppen en ze heeft een lekkere dikke pik die ze ook snel hard krijgt. Eenmaal in je, heeft ze geen medelijden…

Krijg er weer zin in…..

Enige nadeel is dat afspreken niet vlotjes gaat. Eenmaal aangekomen, op het afgesproken tijdstip, moet je altijd nog eventjes wachten buiten. Maar goed, het wordt binnen ruimschoots goedgemaakt.
 
Ik vond wel deze Andrea, in Amsterdam. Is dit bovengenoemde Andrea?


Nee, het is deze. Noemt zich zelf tatiana

 
Ondertussen heb ik haar van de week zelf weer bezocht en dat was weer waanzinnig! Ik had me thuis onder de douche al goed gespoeld en met een opblaasbare dildo al goed opgerekt. Beetje glijmiddel in m'n sterretje en naar Rotterdam. Ondertussen heb ik Andrea al vele malen bezocht.
Ze heeft een tijdje rust, waar ze minder actief is. Maar voor mij maakt ze graag een uitzondering. Naakt op bed gekropen, en Andrea haar lid heerlijk stijf gepijpt. Na een tijdje bovenop haar gaan zitten, om haar te tongen. Ik voelde haar heerlijke stijve pik tegen m'n sterretje. Haar dikke eikel tegen m'n ingevette sterretje. Langzaam zakje ik over haar heerlijke pik. Het voordeel van een opgerekt kontje. Heerlijk om haar kloppende eikel even in m'n kont te voelen.
Andrea was zo geil dat ze me wilde neuken. Maar toch eerst haar heerlijk paal gezogen toen ie lekker uit m'n kontje floepte.
Ik ging op m'n rug liggen en Andrea duwde haar goddelijke pik langzaam diep in m'n kont…. Toch gelijk maar even om een condoom gevraagd, wel zo veilig!
Het was weer genieten echt!!!
 
Ondertussen heb ik haar van de week zelf weer bezocht en dat was weer waanzinnig! Ik had me thuis onder de douche al goed gespoeld en met een opblaasbare dildo al goed opgerekt. Beetje glijmiddel in m'n sterretje en naar Rotterdam. Ondertussen heb ik Andrea al vele malen bezocht.
Ze heeft een tijdje rust, waar ze minder actief is. Maar voor mij maakt ze graag een uitzondering. Naakt op bed gekropen, en Andrea haar lid heerlijk stijf gepijpt. Na een tijdje bovenop haar gaan zitten, om haar te tongen. Ik voelde haar heerlijke stijve pik tegen m'n sterretje. Haar dikke eikel tegen m'n ingevette sterretje. Langzaam zakje ik over haar heerlijke pik. Het voordeel van een opgerekt kontje. Heerlijk om haar kloppende eikel even in m'n kont te voelen.
Andrea was zo geil dat ze me wilde neuken. Maar toch eerst haar heerlijk paal gezogen toen ie lekker uit m'n kontje floepte.
Ik ging op m'n rug liggen en Andrea duwde haar goddelijke pik langzaam diep in m'n kont…. Toch gelijk maar even om een condoom gevraagd, wel zo veilig!
Het was weer genieten echt!!!
Dus eerst de lul erin, dan eruit en gepijpt, dan weer erin en toen pas om een condoom gevraagd?
En jij hebt het over veilig vrijen? ?
Of haal je nu gewoon de volgorde door elkaar?
 
Plasje010 wordt lid van dit forum op 6-10-'21. Plasje010 vraagt naar ervaring met TS Andrea en weet ook al waar ze ontvangt in Rotterdam. Blijkbaar heeft Plasje010 tussen 06-10-'21 en maandag 11-10-'21 Andrea 2x bezocht want in zijn review begint hij met "Ondertussen heb ik haar van de week zelf weer bezocht.........." wat impliceert dat dit het 2e (of meer) bezoek is geweest. Plasje010 schrijft geen review na zijn 1e bezoek bij TS Andrea, vreemd. Daarnaast is de tekst/opbouw van zijn review zo onlogisch dat ik dit niet helemaal serieus neem......herstel........helemaal niet serieus neem!
 
Andrea recent weet bezocht! Wat een geilheid is dat altijd met haar!!
Ze was nog even aan de schoonmaak, ze schonk een wijntje voor me in…. Na een tijdje kwam ze bij me op bed liggen en nam ik haar heerlijke lul in m'n mond die al snel hard en groot werd!
Ben ondertussen zwaar verslaafd aan haar heerlijke lid!! Diep in m'n keel….
Daarna haar heerlijke geneukt, wat is het lekker. Vervolgens van standje gewisseld en met wat glijmiddel diep haar goddelijke dikke lul in m'n kont! Gek maakt ze me iedere keer weer!
Zie haar hopelijk deze week weer, kan niet wachten!
 
Via de link in dit topic, kom je uit bij een andere shemale. Dit is haar nieuwe advertentie➡️ https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/wageningen/2881548-ts-macarena ze heeft dus ook een nieuw gsm nummer.
Ts Andrea van deze topic is niet zelfde als deze Dame(macarena). Begin vorige jaar en 2020 was deze macarena best vaak ik Rotterdam. Ze gebruikt toen voor- en achternaam, ik kan me haar naam niet herinneren. Maar ikweet zeker ts Andrea en deze macarena zijn twee verschillende dames.
 
Ik ga Andrea vandaag eens bezoeken, ik laat jullie straks weten hoe de date ging!;)
Niks van gekomen...had haar gisteravond voor de tweede keer benadered voor een afspraak, omdat ze de eerste keer spoorloos was op het moment van de afspraak. Vandaag hetzelfde geval. Is het eenmaal tijd voor de date, is ze opeens helemaal niet meer bereikbaar. Ook voor jan lul naar haar locatie toegereden. Die andere recensie's kunnen wel zo mooi blijken, maar afspreken is hogere wiskunde voor deze Andrea
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan