Recensie Andrea, Temse (voorheen Gierle) 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Spetter

Newbie
21
25/09/21
28
14
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/andrea-sexy-104.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige week bij dit meisje geweest, toen ontving ze nog in een appartement in Gierle.

Over het algemeen was dit een aangenaam bezoek bij, wat ik vind, een enorm lekkere meid.
Al zijn er hier en daar toch enkele punten van verbetering. Ik moest zelf vragen om mijn soldaat wat op te frissen met wat water en zeep (Ik kwam rechtstreeks van het werk), het zoenen is eerder terughoudend.En het pijpen deed ze met condoom, voor mij is dit echter geen probleem.

Maar zoals gezegd heeft ze echt een super knap lichaam, fake borsten maar ze stonden niet strak gespannen. Een prachtige kont waar ze graag mee draaide en flirte.
Ze is best wel lief en tussen de twee beurten gaf ze een ontspannen massage. Tijdens missionaris had ze het wel moeilijk wanneer ik in haar ogen keek, maar met doggy en andere standjes had ze absoluut geen moeite en ze probeerde het me echt naar men zin te maken. Dat was dus zeker ook een pluspunt.

Als conclusie zou ik dus zeggen dat dit wel een leuke eerste date was en moest ze nog in Gierle ontvangen zou ik nog wel eens een keertje bij haar langsgaan.
 
Vorige week bij dit meisje geweest, toen ontving ze nog in een appartement in Gierle.

Over het algemeen was dit een aangenaam bezoek bij, wat ik vind, een enorm lekkere meid.
Al zijn er hier en daar toch enkele punten van verbetering. Ik moest zelf vragen om mijn soldaat wat op te frissen met wat water en zeep (Ik kwam rechtstreeks van het werk), het zoenen is eerder terughoudend.En het pijpen deed ze met condoom, voor mij is dit echter geen probleem.

Maar zoals gezegd heeft ze echt een super knap lichaam, fake borsten maar ze stonden niet strak gespannen. Een prachtige kont waar ze graag mee draaide en flirte.
Ze is best wel lief en tussen de twee beurten gaf ze een ontspannen massage. Tijdens missionaris had ze het wel moeilijk wanneer ik in haar ogen keek, maar met doggy en andere standjes had ze absoluut geen moeite en ze probeerde het me echt naar men zin te maken. Dat was dus zeker ook een pluspunt.

Als conclusie zou ik dus zeggen dat dit wel een leuke eerste date was en moest ze nog in Gierle ontvangen zou ik nog wel eens een keertje bij haar langsgaan.
Cfr.

 
Vorige week bij dit meisje geweest, toen ontving ze nog in een appartement in Gierle.

Over het algemeen was dit een aangenaam bezoek bij, wat ik vind, een enorm lekkere meid.
Al zijn er hier en daar toch enkele punten van verbetering. Ik moest zelf vragen om mijn soldaat wat op te frissen met wat water en zeep (Ik kwam rechtstreeks van het werk), het zoenen is eerder terughoudend.En het pijpen deed ze met condoom, voor mij is dit echter geen probleem.

Maar zoals gezegd heeft ze echt een super knap lichaam, fake borsten maar ze stonden niet strak gespannen. Een prachtige kont waar ze graag mee draaide en flirte.
Ze is best wel lief en tussen de twee beurten gaf ze een ontspannen massage. Tijdens missionaris had ze het wel moeilijk wanneer ik in haar ogen keek, maar met doggy en andere standjes had ze absoluut geen moeite en ze probeerde het me echt naar men zin te maken. Dat was dus zeker ook een pluspunt.

Als conclusie zou ik dus zeggen dat dit wel een leuke eerste date was en moest ze nog in Gierle ontvangen zou ik nog wel eens een keertje bij haar langsgaan.
Opletten in Temse vooral als het adres WEG-GEMOD is, de buren zijn daar niet mee zo opgezet dat er 2 of 3 dvp's in dat appartement ontvangen ...af en toe is er politie controle als je het appartement buiten stapt, zelf al 2 keer controle gehad
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Opletten in Temse vooral als het adres ........, de buren zijn daar niet mee zo opgezet dat er 2 of 3 dvp's in dat appartement ontvangen ...af en toe is er politie controle als je het appartement buiten stapt, zelf al 2 keer controle gehad
Best dan aanbellen bij nr 17-of nr 23 dan word het echt prettig 😂😂
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Opletten in Temse vooral als het adres WEG-GEMOD is, de buren zijn daar niet mee zo opgezet dat er 2 of 3 dvp's in dat appartement ontvangen ...af en toe is er politie controle als je het appartement buiten stapt, zelf al 2 keer controle gehad
Feitelijk nog niet echt bij stilgestaan maar... kunnen ze je iets maken? Doe je iets verkeerd?
Allé, ik heb het nog niet voorgehad maar zou het helemaal niet leuk vinden van politiecontrole te krijgen wanneer ik bij een dvp buitenwandel. Goeiendag meneer, wat bent u daar gaan doen? Wat zeg je dan... Bloemschikcursus? Duiveluitdrijving?
Hebben ze daar zaken mee wat je daar komt doen?
 
Feitelijk nog niet echt bij stilgestaan maar... kunnen ze je iets maken? Doe je iets verkeerd?
Allé, ik heb het nog niet voorgehad maar zou het helemaal niet leuk vinden van politiecontrole te krijgen wanneer ik bij een dvp buitenwandel. Goeiendag meneer, wat bent u daar gaan doen? Wat zeg je dan... Bloemschikcursus? Duiveluitdrijving?
Hebben ze daar zaken mee wat je daar komt doen?
Ge moet zeggen dat je daar naar het toilet bent geweest ,iedere burger moet toegang verlenen voor toegang toilet 😂😂
 
Feitelijk nog niet echt bij stilgestaan maar... kunnen ze je iets maken? Doe je iets verkeerd?
Allé, ik heb het nog niet voorgehad maar zou het helemaal niet leuk vinden van politiecontrole te krijgen wanneer ik bij een dvp buitenwandel. Goeiendag meneer, wat bent u daar gaan doen? Wat zeg je dan... Bloemschikcursus? Duiveluitdrijving?
Hebben ze daar zaken mee wat je daar komt doen?
Ghoh als die eigenaar zijn appartement verhuurd als hoofdverblijfplaats en er is een uitbating van, laat het ons commerciële activiteiten noemen, en er zijn klachten van de buren dat het een komen en gaan van mannen is in het gebouw ,komen de wouten graag eens kijken natuurlijk , en idd als je daar buiten komt en ze vragen "meneer paske, woon jij hier" krijg je wel een kleurtje ja 😀
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ze is terug in het land en ontvangt terug in Gierle,

Heb snel contact met haar opgenomen want had ze al even in het vizier, en niet veel later stond ik daar , ze ontvangt in een net apartment aan een grote baan waar je voldoende kan parkeren,

Ze heeft echt een lijf zoals de fotos het weergeven ,

Heeft me helpen opfrissen aan de lavabo en zijn er direct ingevlogen even laten pijpen mc wel wat ze noet slecht deed, op mijn verzoek even tussen haar mooie borsten mogen neuken ,geil zicht

Vervolgens draaide ze haar kont naar mij , wat een lekkere kont ik moest haar gewoon langs achter neuken, wat ik heerlijk heb gedaan ik heb goed mogen doorstoten , ze kon het goed hebben , moest echt telkens even afremmen want wilde niet te snel spuiten vervolgens condoom volgeschoten in haar kutje en even samen bekomen ,

Was een goede date met een mooie dame waar ik nog wel eens bij terugkeer
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150€
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
2 weken terug nog eens een keertje langsgeweest bij deze latina.

Ze ontvangt regelmatig voor enkele weken in Gierle waarna ze weer vertrekt voor een tijdje. Haar naam wil in de loop van de tijd ook weleens veranderen, nu heette ze Nathalie.
Deze date ontving ze me in een appartement aan de overkant van de straat t.o.v. de vorige keer, maar weer een nieuwbouw appartement waar niets op aan te merken viel.

De date zelf verliep aangenaam, eerst het financiële geregeld en dan de kledij netjes op een stoel gelegd waarna de dame kleine spetter even proper maakte.
Nadien kwam ze al dansend voor me staan en begon me lekker heet te maken door met haar zalige kont tegen me te schuren, waarbij ik haar lichaam ook weer kon verkennen.
Vervolgens heb ik plaats genomen op de bedrand en deed ze me een condoom rond waarna ze me lekker begon te pijpen als voorspel.

Na dit voorspel zijn we op het bed gaan liggen en heb ik haar geneukt terwijl ik een goed zicht had op haar boobies toen ze op me zat.

Naderhand heeft ze mijn rug gemasseerd om even te bekomen en heeft ze me na de massage met een handjob een 2e keer laten komen terwijl ik haar poes aan het vingeren was.

Als afsluiter kon ik me nog douchen om de olie van de massage van me te wassen en kon ik weer verder met de dag.

Deze latina heeft echt wel een killerbody en is best aardig in de omgang, waarschijnlijk kan je meer interactie hebben als je de Spaanse taal machtig bent maar dat ben ik niet.
Het lijkt me dat een date steeds volgens hetzelfde stramien verloopt maar als je hier geen bezwaar tegen hebt zoals ik, is ze echt wel een aanrader voor een bezoekje.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan