- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/andrea-ongeevenaarde-gfe.html
- Totale kosten (in euro)
- 80
Afgelopen week langsgeweest bij Sofie en gekozen voor de Amerikaanse Andrea.
Andrea is een aangename girl next door met een bijzondere soort van humor. Omdat de badkamer nog niet vrij was, op de kamer eerst even getongd en wat met haar borstjes gespeeld. Van zodra de badkamer vrij was hebben we samen gedoucht waarbij ik haar ondertussen mocht tongen en vingeren.
Bij terugkomst in de kamer legde zij zich op de rug en mocht ik haar uitgebreid beffen. Ze leek ervan te genieten en werd alleszins kleddernat. Na het beffen heeft ze mij uitgebreid en zeer afwisselend gepijpt ZC. Ze vergeet hierbij de ballen niet. Haar uiteindelijk geneukt (zij on top) waarbij ze eerst actief was, maar mij al vlug het werk liet doen en ik bijna mijn kont in de matras moest duwen om nog enige beweging te krijgen.
Wekkertje liep af en op 30' was de sessie (incl 2x douchen afgelopen).
Kom ik nog terug? Voor het PZC, uitgebreid tongen en de leuke smalltalk van een girl next door, ja, voor het neuken nee.
Andrea is een aangename girl next door met een bijzondere soort van humor. Omdat de badkamer nog niet vrij was, op de kamer eerst even getongd en wat met haar borstjes gespeeld. Van zodra de badkamer vrij was hebben we samen gedoucht waarbij ik haar ondertussen mocht tongen en vingeren.
Bij terugkomst in de kamer legde zij zich op de rug en mocht ik haar uitgebreid beffen. Ze leek ervan te genieten en werd alleszins kleddernat. Na het beffen heeft ze mij uitgebreid en zeer afwisselend gepijpt ZC. Ze vergeet hierbij de ballen niet. Haar uiteindelijk geneukt (zij on top) waarbij ze eerst actief was, maar mij al vlug het werk liet doen en ik bijna mijn kont in de matras moest duwen om nog enige beweging te krijgen.
Wekkertje liep af en op 30' was de sessie (incl 2x douchen afgelopen).
Kom ik nog terug? Voor het PZC, uitgebreid tongen en de leuke smalltalk van een girl next door, ja, voor het neuken nee.