Recensie Andreea, Alkmaar, Achterdam 2pg2k2 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Andrea gisteravond weer mogen bezoeken tot beide tevredenheid....

Andrea is de komende dagen gewoon aan het werk tijdens de warmte want zij heeft een werkende airco in haar kamer dus is het koeler dan bij haar thuis op haar zolderkamertje

Dus ontvlucht de warmte, duik in de koelte en laat je weer opwarmen...

Fly
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik wilde eigenlijk naar Anna Zandpad, maar gezien die zo lang dicht was weer bij Andreea binnengestapt.

Een van de dames waar ik wel vaker kom. Ik maak meestal een prijs met haar voor een uur en betaal daar dan 150 euro voor.
Ze gaf weleens aan dat andere klanten gewoon 200 per uur betalen. Prima, maar vind 150 voor een uurtje zelf wel genoeg, zeker gezien we vaak een deel van de tijd toch alleen maar zitten te ouwehoeren.

Vind dit nog altijd een van de dames de het beste kan pijpen van de hele Dam (standaard met condoom). Dit doet ze niet hard of wild, maar meer sensueel, en toch met voldoende druk. Gezien ik niet de snelste ben hebben we daar dan meestal wel 30 minuten of meer voor nodig, om vervolgens de daad te starten. Dit keer kwam het zover niet. Gezien het prima pijpwerk hoeft het neuken ook niet per se.

Met wat ik er nu van begreep blijft ze nog in het vak, en is er naar haar zeggen "geen reden om te stoppen met het werk". Gezien haar verdiensten goed te begrijpen, is standaard een van de dames die het meest bezet is. Op vrijdag en zaterdagavond heeft ze vaker afspraken staan van 1 of 2 uur, soms zelfs nog langer. Kom je van ver en speciaal voor haar, dan kun je wellicht beter ook een afspraak maken.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een hele mooie ervaring met deze fraaie lieverd. Bij binnenkomst al direct lief en voorkomend, een mooie stoute dame.

Eenmaal op bed beland verwent ze je jongeheer op een geweldige manier, eerst strelend met haar handen en daarna (heul lang en héul lekker) met haar mond. Daarna mocht ik bij haar binnen treden, in de bekende posities, die zij ook weer bijzonder wist te maken. Het voelde zoooo lekker, met prachtige explosie tot gevolg.

Absolute aanrader.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen Maandag een bezoek gebracht aan Andreea, perfecte tijd met haar door gebracht. Ze lag al Bloot op bed voordat ik mijn sokken uithad. Kijkt je heerlijk aan tijdens het pijpen en neemt er de tijd voor. Zeker voor herhaling vatbaar
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bezocht. Prachtige milf. Lekker naturel. Niks nep. Ook geen overdreven make-up.

Heerlijk gepijpt en daarna heb ik het doggy afgemaakt. Ze is niet erg van de intimiteit (kussen), maar ze gaat er wel voor. Vooral met het pijpen blijft ze je heerlijk aankijken.

Voor herhaling vatbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan