- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Bare seks
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/9319887-andreea
- Totale kosten (in euro)
- 400
Afgelopen dinsdag had ik een afspraak met Andreea. Haar profiel op kinky en de mogelijkheid om haar bare te neuken trok me zeer aan. Via Whatsapp kon ik zonder probleem een afspraak met haar maken. Eenmaal op haar locatie aangekomen, gaf zij mij duidelijke aanwijzingen om bij haar kamer te komen. Ik werd met een omhelzing en een zoen begroet door een vrolijke, spontane dame. Ik voelde mij direct op mij gemak. Wij kleedden ons allebei uit en gingen samen even onder de douche om op te frissen. Andreea ziet er erg mooi uit, De foto's waarop zij rode lingerie draagt, geven haar het beste weer.
Op bed begon Andreea mij daarna direct heerlijk zc te pijpen en mijn pik werd al snel hard. Zij kwam op mij zitten en liet zich op mijn hard pik zakken en ging mij berijden. Heerlijk, haar mooie borsten vlak voor mijn gezicht. Haar warme kut omsloot mij pik. Af en toe met elkaar zoenen en dan verder neuken. Na een tijdje legde ik haar op haar rug om en neukte ik haar in missionaris positie (met af en toe haar benen op mijn schouders). Andreea doet goed mee en heeft er duidelijk veel plezier in en kan stevig geneukt worden. Na een korte pauze ging zij in doggy-style voor mij op het bed zitten en kon haar staand van achter goed neuken met uitzicht op haar billen. Tijdens onze date is mijn pik maar heel kort niet in haar kut geweest. In missionaris positie heb ik mij uiteindelijk klaargeneukt en mijn zaad in haar warme kut gespoten. Zij ging zich even in de douche opfrissen, en daarna hebben wij nog even gezellig bij elkaar gelegen en wat gepraat en toen was het tijd voor afscheid.
Ik vond Andreea een lieve, vrolijke, spontane dame, die het heerlijk vond om te neuken en met elkaar plezier te maken.
Op bed begon Andreea mij daarna direct heerlijk zc te pijpen en mijn pik werd al snel hard. Zij kwam op mij zitten en liet zich op mijn hard pik zakken en ging mij berijden. Heerlijk, haar mooie borsten vlak voor mijn gezicht. Haar warme kut omsloot mij pik. Af en toe met elkaar zoenen en dan verder neuken. Na een tijdje legde ik haar op haar rug om en neukte ik haar in missionaris positie (met af en toe haar benen op mijn schouders). Andreea doet goed mee en heeft er duidelijk veel plezier in en kan stevig geneukt worden. Na een korte pauze ging zij in doggy-style voor mij op het bed zitten en kon haar staand van achter goed neuken met uitzicht op haar billen. Tijdens onze date is mijn pik maar heel kort niet in haar kut geweest. In missionaris positie heb ik mij uiteindelijk klaargeneukt en mijn zaad in haar warme kut gespoten. Zij ging zich even in de douche opfrissen, en daarna hebben wij nog even gezellig bij elkaar gelegen en wat gepraat en toen was het tijd voor afscheid.
Ik vond Andreea een lieve, vrolijke, spontane dame, die het heerlijk vond om te neuken en met elkaar plezier te maken.