Recensie Angel, Alphen aan den Rijn, TS & Shemale 4,64 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ken haar al jaren en kom.eens per maand wel een keer bij haar. In thailand heeft ze 7 jaar in een beautysalon gewerkt, daarom ziet ze er altijd prachtig uit. Ze heeft mij ook een paar keer tot sissy omgetoverd. Echt schitterend maar je moet er wel rekening mee houden dat je er vreselijk geil van wordt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
€150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week weer eens bij Angel geweest. Ik keek er weer erg naar uit! Sinds ik haar ken, al van lang geleden, heb ik geen zin of behoefte om naar andere dames te gaan. Zij geeft mij altijd het beste en werkelijk, in al die tijd is Angel niet veranderd. Natuurlijk heeft zij voor mij een absolute voorkeur omdat ze Thais is. Maar daarnaast is ze iemand waar je altijd op kunt rekenen. Ik kan veel zeggen over 'het' samenzijn, maar daar wordt hier al genoeg over verteld. Voor mij, nog belangrijker, is dat ze nog altijd zo gastvrij, respectvol, innemend en verrassend is. Ongelooflijke lief en een schoonheid waar de tijd geen vat op heeft. Al die jaren wordt zij in mijn ogen mooier en mooier, zowel haar karakter als uiterlijk. Nu heeft ze haar huis ook nog opgeknapt. Mooie nieuwe vloer en haar werkruimte ziet er nog uitnodigender uit. Respecteer haar en je wilt niets anders meer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan