Recensie Angel, Alphen aan den Rijn, TS & Shemale 4,64 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goede recentie. ik ben ook een paar keer bij haar geweest de afgelopen maanden. Beetje GFE ervaring. zij vroeg me of ik zin had in een trio met haar vriend. Maar dat trekt me niet zo.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/alphen-aan-den-rijn/521771-angel-ts
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren dan toch de stap gezet om voor de eerste keer een ts te bezoeken. Afgaande op de recensies heb ik besloten om deze eerste ervaring met Angel uit Alphen a.d Rijn te gaan hebben. Geen spijt van gehad!
Uiteraard was ik nerveus maar dat was door haar begripvolle benadering al na enkele minuten voorbij. Eerst ontving ik een ontspannende massage op een massage tafel waarna ze me al voorzichtig begon te pijpen. Zij wond me daarbij al erg op en wist ik dat ik een goede beslissing had genomen een ts te bezoeken. ;)
Vervolgens verplaatsten we ons naar het bed waarbij wij elkaar pijpten en tussendoor ook hevig zoenden. Angel ziet er erg vrouwelijk uit en daar was ik precies naar op zoek.
Al snel daarna legde ze mij op mijn rug en hield mijn benen omhoog om mijn anus goed beschikbaar te hebben voor haar penis. Het moment dat zij bij mij naar binnen schoof was hemels. Ze deed dat heel behoedzaam. Toen ze merkte dat ik het lekker vond voerde ze het tempo op en werd ik als een vrouw lekker doorgeneukt. Wow, ik kwam in een soort extase terecht en gaf me helemaal over aan haar. Tussendoor greep ze mijn pik en begon mij af te trekken. Ik kwam al snel bijna klaar en hield haar nog een paar keer tegen omdat ik niet te snel wilde komen. Op een gegeven moment hield ik het niet meer en trok ze me naar een hoogtepunt af terwijl ze me nog steeds hard doorneukte. Ik voelde het zaad op mijn lichaam terecht komen en de extase werd nog intenser. Dit had ik 20 jaar eerder moeten doen!
Angel is een echte aanrader, zeker voor first timers.
 
Ze staat weer op Kinky!

Wat jammer dat ik vandaag snipverkouden ben (geen Corona, ben negatief getest) want anders had ik haar vandaar al bezocht!

Misschien dat het al lang in de advertentie staat: maar ze schrijft: " offer best rimming".

Is ze daar inderdaad zo goed in?
Ik heb heel wat ervaring met t-girls maar ben helaas nog nooit gerimd. Lijk me bloedgeil om dat een keer te ondergaan.
 
Ze staat weer op Kinky!

Wat jammer dat ik vandaag snipverkouden ben (geen Corona, ben negatief getest) want anders had ik haar vandaar al bezocht!
... Enz...
Ik heb hetzelfde probleem, al heb ik weer een andere shemale op de korrel.

PS Ik ben vaak genoeg, overigens niet door haar, gerimd en het is heerlijk. Spoelen is niet echt nodig, een goed gewassen kont, moet voldoende zijn. ??
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
14
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/alphen-aan-den-rijn/521771-angel-ts
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Angel al lang geleden bezocht in haar appartement in Alphen a/d Rijn.

Ik ken Angel van achter de ramen in de Geleenstraat in Den Haag, destijds mocht ik nooit naar binnen, was wat te dik toen.
Vorig jaar werd ik nog na een videocall geweigerd. Kennelijk ligt de lat nu wat lager, want ik kon zonder videocall naar binnen, mazzel voor haar dat ik ondertussen wel 20 kg lichter ben, ik viel geloof ik in goede aarde deze keer.
Schoenen uit bij de voordeur, direct en gel op de handen.
Na een klein reinigingsritueel van de mond, werd ik verwelkomd met wat tongen.
Betaald voor een uurtje 150€.
Ik mocht eerst plaatsnemen op de massagetafel, massage is niet onverdienstelijk en zou niet mistaan in menig thaise massagesalon.
Daarna op de matras plaatsgenomen, die op de grond lag. Kamer is sfeerijk verlicht met kleine rode lampjes. Angel is erg aardig en doet er alles aan dat je, je op je gemak voelt.
Verdere verkenning met veel zoenen en tongzoenen.
Ze pijpte me zonder condoom en pakte hem geoefend ook aardig deepthroat.
Wederdienst bij haar gedaan en haar ook zonder condoom gepijpt, ze heeft geen echt grote lul al werd hij aldoende wat groter en harder.
Kon haar ook aardig diep nemen, al ben ik daar niet heel erg geoefend in.
Speelde wat met haar borsten en uitstekende nippels
Daarna heeft ze mij geneukt in diverse posities met condoom.
Ze neukt wel lekker door, maar doet het wel op een zachtaardige manier, als erg lekker ervaren. Wel eens anders meegemaakt, waarbij hij gelijk naar binnen werd geramd.

Vervolgens de rollen omgedraaid en haar geneukt met condoom.
Haar lekker doorgeneukt en dat kon ze wel waarderen, ze wilde hem harder en harder.
Ondertussen kneep ze in mijn tepels.
De opwinding steeg bij mij en dat had Angel ook door.
Duurde niet lang of ik kwam lekker klaar.
Good fuck zei ze met een glimlach.
Nog effe douchen en weer op weg
 
Terug
Bovenaan Onderaan