Recensie Angel, Alphen aan den Rijn 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Buitensex vind ik altijd iets bijzonders en omdat Angel daar ook wel voor te porren is had ik een paar weken geleden met haar afgesproken bij een homo/naaktstrandje strandje bij haar in de buurt. Er was afgesproken dat we eerst een stukje zouden wandelen waarbij ik in, voor haar, uitdagende kleding zou verschijnen en daarna naar het strandje zouden gaan. We troffen elkaar op de parkeerplaats en na een innige groet besloten we om toch maar eerst naar het strandje te gaan. Nadat we een plekje hadden gevonden, vlak naast een andere naakte zonaanbidder, gingen we samen lekker los, vrijen, voelen etc
Maar voor we verder gingen vroegen we of onze buurman er bezwaar tegen had dat wij sex met elkaar hadden daar had hij totaal geen problemen mee. Stoor je niet aan mij riep hij. Op mijn zwemslip na was ik naakt en daarop haalde Angel mijn keiharde lul tevoorschijn en begon mij langzaam te pijpen, lange halen langs de schacht, met de tong rond mijn eikel, deepthroath tot kokhalsen toe, ook mijn ballen werden niet vergeten en ondertussen lag ik ontspannen te genieten met een kussentje onder mijn hoofd. Af en toe kwamen er andere homo,s langs die bleven even kijken, een enkele begon zichzelf op een afstandje af te trekken. Ook mijn buurman kreeg het er warm van gezien zijn groeiende lul, hij was gezegend met een flinke lul. Ondertussen begon Angel mij steeds heftiger te pijpen en op het moment dat mijn eikel diep achter in haar keel zat spoot ik mijn zaad van 3 dagen oud diep in haar keel. Ze slikte zoals meestal alles door en likte de laatste druppels van mijn lul af, ze zoog nog zachtjes verder totdat mijn lul weer enigzins slap was. Angel keek naar links en zag dat mijn buurman ook geil was geworden en vroeg of hij ook afgezogen wilde worden. Daar had hij geen problemen mee zodat zij zich op die enorme lul storte en hem ook binnen 5 minuten klaar zoog.
ik aanschouwde dit met verbazing, wat is die Angel een geile donder, voor mij de blowjobqueen nr 1. We hebben nog even een stukje gewandeld en hebben toen afscheid van elkaar genomen. Weer een bijzondere ervaring. Tip, als je op korte termijn nog van haar diensten gebruik wilmaken dan moet je snel zijn, vanaf begin juli tot begin augustus gaat ze op vakantie.

Terug
Bovenaan Onderaan