WHEM Angel, Boom

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Staat me ook wel aan, maar ik meen me te herinneren dat er in het vorige forum eerder negatieve reacties waren.
vind advertentie redelijk arrogant om eerlijk te zijn, stelt serieus was eisen. ik ben wel altijd intiem geschoren ( daar heb ik een goed adresje voor :) maar als wat borsthaar teveel is, maximum 48jr dacht ik, terwijl ze zelf 52 is ( en waarschijnlijk ouder ) dan stel ik me toch wel wat vragen en heb ik ze altijd links laten liggen ...
 
Ik ben ook eens een keer bij haar geweest, de foto's van haar profiel zijn volgens al zeker van 10 jaar geleden, een serieuze corpulente vrouw is het. Nu massage was ok op een massage tafel en plots begon ze me te tongzoenen en stapte mee op de tafel en begon me te neuken. Gezien ze mijn type niet is, ziet ze me zeker niet terug.
 
Ik ben ook eens een keer bij haar geweest, de foto's van haar profiel zijn volgens al zeker van 10 jaar geleden, een serieuze corpulente vrouw is het. Nu massage was ok op een massage tafel en plots begon ze me te tongzoenen en stapte mee op de tafel en begon me te neuken. Gezien ze mijn type niet is, ziet ze me zeker niet terug.
Dus jij bent dan wel overal geschoren ,en zo maar ineens neuken ? ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan