Vorige maand juli langageweest op een warme zomerse namiddag.
Ik heb via Whatsapp contact opgenomen en kreeg heel snel een reactie. Op zich vind ik dit belangrijk na de foto's en de tekst op de advertentie op kinky. Afgesproken dat ik voor 1 uur wil afspreken, inclusi3f pzc, deepthroat, tongzoenen en 2 x klaarkomen. Dit kon allemaal binnen dat uur zonder extra kosten,(zoals benoemd op kinky).
Rond 17.00 uur was ik aangekomen en trof exact dezelfde dame aan. Haar booker, een andere latina liep het appartement uit terwijl ik naar binnen liep. Meteen afgerekend en daarna begon het circus. Het begon in eerste instantie goed met een dansje tegen mij aan en ik mocht haar heerlijke dikke billen vastgrijpen. Het afgesproken (tong)zoenen mocht niet meer en dat was opzich jammer, maar de dikke billen en prachtige lichaam mocht de pret niet drukken. Uiteindelijk op bed beland en begon ze met pijpen. Ze deed er heel snel een condoom om en wilde beginnen met zuigen, waarop ik haar heb herinnerd op het pzc. Toen gaf ze aan dta ze het was vergeten en trok ze hlde condoom meteen af en begon ze met pijpen. Pijpen was prima maar niet het beste wat ik heb ervaren met dvp's. Na 5 minuten vroeg ze me om op te staan en gin ze op haar rug liggen voor missionarie positie. Ik had iets anders in gedachte en besloot haar gulzig te beffen en ik vergat daarbij natuurlijk niet haar andere gaatje te likken. Na 5 minuten wilde doggy en daar ben ik mee in gaan stemmen. Een kleine detail over de billen deze zijn mooi rond maar wel bewerkt, net zoals haar buik. Na 10 minuten doggy, waarbij ze haar handen gebruikt om me sneller te laten komen, heb ik maar besloten te komen. Het voelde nep en automatisch piloot. Ik ben even gaan liggen en kreeg wel netjes wat sap. Ik probeerde een beetje het ijs te breken middels een in het spaans en engels, maar er kwam niets uit. Uiteindelijk geen zin meer in deze dame vanwege de sfeerloze situatie. Ik heb me aangekleed en ben weer vertrokken. In de auto heb ik de aprkeermeter uit gedaan en realiseerde mij dat ik maar een half uur binnen ben geweest. Voor mij absoluut geen herhalingsgevaar. Voor anderen, zou ik zeggen "find yourself out".