WHEM Angela, De Bilt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er is ergens anders ook een recensie van haar.
Dame is brood mager, zwaar over de 60 jaaar, ontvangt bij vriend in de bilt, naast de AH. Zonde van je geld.

Ik kan geen recensie plaatsen dus dan maar zo. Ben bij haar geweest. Redelijk modern appartementencomplex (10 jaar oud). Ze deed discreet de deur open. Kon terecht voor een pijpdate van 60 euro. Ze deed vroeger al sex op parkeerplaatsen zei ze toen ze nog in de buurt woonde van Zwolle en Hardenberg. Ze ziet er uit als een skelet waar je de huid vanaf kan schrapen. Het vel op haar huid hangt er net zo bij als het velletje van een goed gegaarde kippenbout. Toch vind ik dat beter dan moddervet. Ze had ook een leren pakje aan. Ze was opgemaakt en had mooi blond halflang haar. Tieten waren theezakjes maar kon er lekker in knijpen als een verdedeld stressballetje. Qua leeftijd zegt ze 52 te zijn. Dan is haar levensverwachting een jaar of 60 volgens mij, want als zij echt 52 is..
De daad: Tongzoenen doet ze fanatiek maar vooral zonder tong. Alleen de eerste slagenwisseling , daarna vooral met haar lippen schuiven over de mijne..
Pijpen gaat ze gelijk mee aan de slag. Niet diep maar wel subtiel. Mag ook aanwijzingen geven en stond toe dat ik zelf ook speeksel gebruikte. Ze liet me redelijk eenvoudig klaarkomen maar de druk was hoog. Ze is niet vies van zaad en dat is altijd een voordeel. Ze liet het ook even in haar mond zitten en op mijn woord slikte ze door. Mocht me nog ff opfrissen maar een doekje vond ik genoeg. Al met al een vriendelijke dame, soms een beetje plichtmatig maar ze probeert het wel naar de zin te maken.

Terug
Bovenaan Onderaan