Recensie Angelica, Amsterdam (vh Arnhem) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SpaceXXX

Newbie
21
29/03/25
33
5
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2436350-angelica
Totale kosten (in euro)
210 (60 voor anaal)
Mannen! Dit is hoe god een kont bedoeld heeft! Beter wordt het niet. En het mooie is dat ze die prachtige billen en alles ertussen voor ons met liefde en geilheid ter beschikking stelt. Haar ad stelt dat ze een obsessie heeft voor anaal en dat geloof ik wel.

Ze ontvangt nu blijkbaar in Arnhem maar heb haar onlangs in Amsterdam bezocht. Communicatie en afspraken waren helder. Volgens mij zat er niemand tussen. Wees wel super helder wat je wilt! Zowel vooraf als wanneer je haar ontmoet.

Het is een heerlijk poppetje, een beetje een prinsesje. Lief, maar wat onwennig. Ik vind haar ook teveel bezig met doekjes, zoenen is ook off limits. Dus niet 100% mijn match. Foto's kloppen wel 100%. Borsten geholpen maar niet tè hard. Prachtig uitzicht.

Maar goed, overall indruk: gottegot, wat een lichaam, heerlijke borsten, prachtige lach, en die billen!
Weinig franje eromheen. Rechtstreeks gericht op de daad. Wat tè profi naar mijn smaak. Maar ze had zich goed voorbereid om diep genomen te worden, zowel toen ze op me kwam zitten als toen ik haar diep in haar kontje kon neuken. Ze houdt er echt van en wie ben ik dan om haar mijn razende raket te onthouden? Mijn beste anale ervaring ooit. Ik kon haar goed en diep doorstoten en daar hield ze ook van! Als ik nog eens ga, zou ik korter kiezen, want ik stond na 25 minuten buiten, maar een van de beste en betaalbaarste anale opties!

Verwacht geen GFE, maar wel waar voor je geld!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan