Recensie Angelica (Bul), Antwerpen, Villa Tinto 8 4,30 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
denk dat je te vroeg was, zie haar meestal niet voor 12 of 1 uur. Stond afgelopen weekend op nr 48 ipv haar vaste kamer nr 8
 
Op de 48 had ik ook een toppertje een tijdje geleden die ik al een paar keer had genomen en steeds voor korte tijd op de VT48 was.
Nu een week geleden had ik het idee dat ze toch weer op VT8 zit.. alleen weet ik het niet zeker.. want ik had haar van ver gezien.. want soms lijken bepaalde dames ook op elkaar.
 
Op de 48 had ik ook een toppertje een tijdje geleden die ik al een paar keer had genomen en steeds voor korte tijd op de VT48 was.
Nu een week geleden had ik het idee dat ze toch weer op VT8 zit.. alleen weet ik het niet zeker.. want ik had haar van ver gezien.. want soms lijken bepaalde dames ook op elkaar.
Klopt zit terug op vt 8 als ge verdwaald in haar ogen zit ge bij de juiste
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nog is een bezoekje gebracht maar het is nog steeds te doen op de plastic en daar ben ik geen fan van ik kan begrijpen als ge aan sm doet dat het zo is maar normal sex niet echt ik zal ze wel blijven bezoeken maar minder . Ze had wat veel schmink rond haar ogen en daardoor vielen die wat minder op maar ze keek mij wel wat meer aan en gisteren zag ik dat haar handel nog steeds goed draaid .
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Middagwandelaars hebben jullie dit mooie meisje al gezien? Dat moet haast wel , ze is jong en knap en heeft flinke stevige borsten. Belangrijker de service goed, en ze is vriendelijk. Te korte date gedaan met 20 minuten, en ik kom niet vaak in de middag, helaas. Extras zijn niet mogelijk, zoals PZC en zoenen.
Sommigen zullen dit weer als reclame zien. ik weet het. Maar voor de overigen hier. Absoluut een aanrader.
 
Uiteraard hebben wij dit mooie meisje al gezien (en gevoeld), maar ben je wel zeker van die cupmaat?:
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan