WHEM Angelica

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik kwam Angelica tegen op kinky en op instagram. Ze heeft me erg benieuwd gemaakt want ze ziet er super uit. Bijna te mooi om waar te zijn. Daarom ben ik benieuwd naar jullie ervaringen!

Ze ontvangt op dit moment in Apeldoorn.
Kinky is offline, wat is haar Instagram?
 
Ik zag haar voor het eerst 1 jaar geleden en ze is toen een tijd offline geweest volgens mij. Ze is nu in Eindhoven, maar ze ontvangen alleen betalingen via transcash of neosnurf. Volgens mij is dat niet betrouwbaar, dus helaas heb ik haar geen bezoekje kunnen brengen 🙁 of heeft iemand andere ervaringen met haar en/of transcash/neosnurf?
 
Ik zag haar voor het eerst 1 jaar geleden en ze is toen een tijd offline geweest volgens mij. Ze is nu in Eindhoven, maar ze ontvangen alleen betalingen via transcash of neosnurf. Volgens mij is dat niet betrouwbaar, dus helaas heb ik haar geen bezoekje kunnen brengen 🙁 of heeft iemand andere ervaringen met haar en/of transcash/neosnurf?
Transcash of neosurf is 90% kans dat ze je probere te scammen mensen die zich voordoen als..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan