Recensie Angelina, Rendez-Vous Prive (Voorheen Gigi Diane's Secret), Made 4,54 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik schreef eerder al de eerste twee recensies over Angelina als Voormalig Lid 1620. Bij deze dus een nieuwe. Helaas was ze begin 2022 maar kort terug bij RVP en ging ze werken bij DS in Den Haag. Dat was helaas te ver voor mij. In vijf jaar tijd heb ik 300 dames bezocht waar ik heel wisselende ervaringen mee had. Er waren een handvol toppers bij maar Angelina stak er met kop en schouders bovenuit! Ik zit hier dus geen reclame verhaaltje te vertellen he! En zo ging ik gisteren op het fietske naar Made.

Toch eens gevraagd aan haar of er een terugkeer naar Made inzat voor de toekomst en prompt kreeg ik een berichtje dat ze gisteren weer zou beginnen! De site even in de gaten gehouden en meteen gebeld voor een afspraak om 14.00 uur. De nieuwe foto's van Angelina zijn prachtig en er volgen er nog meer. Ik vond haar vroeger al beeldschoon en dat is de versie 2.0 eveneens. Ze is prachtig en adembenemend. Ze kwam binnen in een lang tijgerprint vest met mooie lingerie eronder en hakken. Ondertussen genoot ik van haar prachtige decollete en kreeg ik drie zoenen. Daar wordt je als man blij van.

Afgerekend en op naar de kamer waar ik dit mooie Sinterklaascadeautje uit mocht pakken. En ja daar kwamen die prachtige borsten tevoorschijn. Tijdens het wassen likte ze mijn ballen. Vervolgens op bed beland en heerlijk en hemels gezoend en getongzoend met haar. Haar prachtig poesje gebeft en de binnenkant van haar benen gekust. Toen was het tijd voor missionaris. Eerst masseerde ik met mijn eikel haar schaamlippen. Ze bewoog haar hele onderlichaam omhoog en ik tilde haar lekkere kontje omhoog en stootte diep in haar. Ik moedigde haar aan om keihard terug te stoten en dat deed ze met verve. Heren wat is ze wild!

Ze wilde graag bovenop want ze wilde hard stoten en zo verdween mijn 18 cm lange pik in haar kutje. Ze ging op een been steunen en ik zag mijn pik er in en uitgaan. Wat een geil gezicht. Ondertussen veel zoenen en tongen. De avond ervoor was ik al klaargekomen op haar foto's dus ik had er niet veel vertrouwen in dat ik nog klaar zou komen. Tot slot deden we nog doggy en met een paar ferme en harde stoten spoot ik het condoom nog vol en kwam ik keihard klaar in haar.

Kortom, dus, samengevat: Na al die jaren is ze niets veranderd. Nog steeds dezelfde en een topservice!
Drie-honderd?!
Da's eh... €27.000. Ka-chingg...
Kan je een aardige auto van kopen.
Maar hé... ieder z'n hobby

Drie-honderd?!
Da's eh... €27.000. Ka-chingg...
Kan je een aardige auto van kopen.
Maar hé... ieder z'n hobby
😅ik ben bang dat er hier meer zijn met zo'n hobby , en na 10jaar denken , wat had ik allemaal met die euro's 💶 kunnen doen 😱. Maar dan denk je wat een mooie vrouwen lichamen heb ik mogen knuffelen , en al die neuk en lik 👅 uurtjes had ik dan niet mee gemaakt , als ik een andere hobby had , HET WAS HET WAARD !! 🤩🤩🤩heerlijk genieten met de dames .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan