Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVraag je dan een uittrekkel van haar geboorteakte bij het maken van een eerste afspraak.De toppertjes liegen daar niet over.![]()
Mijn vaste dames weet ik ook hun echte naam hoor nooit gehoord van Facebook en instagram. Ook tijdens de dates beetje praten met de dames.Ze bijten niet hoor en heb maar 20 jaar wandelervaring.Vraag je dan een uittrekkel van haar geboorteakte bij het maken van een eerste afspraak.
Ik heb in mijn cariere (35 jaar ervaring) al met veel dames afgesproken, en diegene die met hun juiste leeftijd adverteren kan ik op een hand tellen.
tof maar bij de eerste date weet je dat niet.Mijn vaste dames weet ik ook hun echte naam hoor nooit gehoord van Facebook en instagram. Ook tijdens de dates beetje praten met de dames.Ze bijten niet hoor en heb maar 20 jaar wandelervaring.![]()
Dat kopt maar na een tijdje weet je of ze liegen of niet .tof maar bij de eerste date weet je dat niet.