Recensie Angelique, Almere (voorheen Nieuwegein, Voorburg, Haarlem) 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Harold999

Stamgast
Forumpionier
440
06/07/21
1.242
39
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/haarlem/1577096-angelique
Totale kosten (in euro)
150
Kende de dame niet, maar foto;s en het vriendelijke en snelle contact via whatsapp gaven de doordlag een afspraak te maken. En daar heb ik op zich geen spijt van gehad. Deplus-10 regel gaat ook voor haar moeiteloos op, zal ws tegen de 40 lopen als niet ouder. Maar ontvangstruimte was netjes, met gelegenheid tot wassen. Dame is vriendelijk en komt alle afspraken na. Geen buitensporigheden. Maar ze pijpt prima (zonder) en heeft werkelijk ongelooflijke borsten en voor zover ik kon nagaan puur natuur. Wie van borsten houdt, moet eens met deze jongens jongleren. Ik ben niet per se een borstenman, maar heb met deze twee dikke pret gehad. Dame had een fris poesje en mocht haar naar een heftig orgasme beffen. Leek me niet gefaked. Alles bij elkaar, niet bijzonder, wel degelijk. Een beetje te vergelijken met een goed ingereden betrouwbare Volkswagen dus.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Idd een kleine dame met een behoorlijke voorgevel waar je lekker mee kunt spelen. (Tong)zoenenen doet ze volop gedurende het uurtje dat ik haar bezocht. Met pijpen had ze wat moeite met de dikte van mijn gereedschap, mogelijk was dit onderdeel hierdoor wat minder. Maar met intiem ging ze al genietend in ieder standje dat we gedaan hebben los als een turbodiesel. Ben uiteindelijk knallend klaargekomen in flat-doggy terwijl ze zichzelf (vermoed ik) aan het vingeren was.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/haarlem/1577096-angelique
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik heb Angelique ook bezocht. Geen slechte ervaring

Appcontact
Bij het contacteren stuurt ze je een voice bericht met instructies. Het maken van afspraken was straight to the point

Uiterlijk
De foto's hebben wel echt een grote fotoshop beurt gehad. In het echt oogt ze klaarblijkelijk veel ouder dan op de foto's. Ze is niet lelijk maar het contrast tussen haar en de foto's stoorde me wel. Top borsten, though.

De date zelf
Op zich wel een grappige date. De dame is rustig in de omgang en comfortabel genoeg om af en toe een grapje te maken. De seks met haar was leuk. Ze doet heel goed mee, maar hield het niet echt uit om mij een orgasme te bezorgen. Ze werkte mijn pik wel af tot ze helemaal bezweet was, maar uiteindelijk moest ik mezelf toch klaartrekken.

Ze noemde mij een "sex-machine" maar realiseert zich volgens mij niet dat ik gewoon lijd aan deathgrip syndrome en moeilijk klaar kom :ROFLMAO:

Conclusie
Erg lieve dame die heel erg goed mee doet met de seks. Wel te oud voor mijn tastes. Dus helaas geen herhalingsgevaar.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/haarlem/1577096-angelique
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Wat een waste of time. Ja ze is aardig en super figuurtje (voor dr leeftijd) maar daar is ook alles mee gezegd.

Ze heeft twee mega pluspunten maar weet niet hoe ze die moet inzetten...
Pijpen is meer het topje zuigen en verder komt ze niet...

Al met al moet deze mevrouw iets anders gaan doen. En zeker haar prijs laten zakken tot ONDER de 150/u
 
Vorige week maar eens langs gegaan bij deze dame. App contact ging prima en op een bekend adresje in Almere stond ik even later voor de deur. Bij binnen komst zag ik een appetijtelijke dame( althans het is heel erg donker zowel in de hal als op haar kamer) je ziet wel dat ze richting de 50 loopt volgens mij maar op zich prima. Ik ging mij even opfrissen en de dame ging naar een ander kamertje. Toen ik klaar was en alweer op de kamer was kwam zij ook weer binnen en was gelijk helemaal naakt. Erg jammer wat mij betreft want ik pak graag cadeautjes zelf uit. Ze stapte van haar hoge hakken en dan staat er een kleine blonde dame met 2 heerlijke borsten voor je. Afin het bed op beginnend met wat zoenen en je voelt al meteen de botox in haar lippen en ze houd je tong graag in het begin van haar mond en echt los gaat het zeker net helaas. Ze komt heel timide over en na even pijpen vraagt ze al wat nu? Ik draaide haar op de rug om tussen haar borsten te gaan bewegen en al snel kwamen de nakomeling naar boven die op haar gezicht landen, hoewel dit afgesproken was kreeg ik toch de indruk dat het niet helemaal de bedoeling was. Dan maar even een massage maar dit was een beetje gewrijf met kokosolie . Zelf initiatief getoond voor ronde 2 en mezelf maar afgetrokken over haar borsten.

Ze heeft een prima figuur en twee heerlijke borsten maar ze weet ze niet in te zetten en heeft gewoon geen sexappeal, 170 is dan vind ik ook te veel gevraagd vind ik. Op zich was de afspraak oke maar zeker geen herhaling.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan