WHEM Angelique, Breda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pacho

Wandelaar
Forumpionier
97
21/07/21
33
6
Heeft iemand ervaring met deze dame? Op zich een redelijke prijs en haar figuur ziet er op de foto's iig niet verkeerd uit. Er zijn ook niet zoveel Nederlandse masseuses voor een redelijke prijs.
 
Ik ben er een paar jaar terug 1 keer geweest. Ik vond het een aardige dame. Lekkere kwebbelkous. Erg open en gastvrij. Praatje en drankje aan de keukentafel. Zijn vooral oraal bezig geweest. Massage was wel oké. Na afloop samen douchen waarbij ze alke olie van lichaam wast.
 
Ik ben er een paar jaar terug 1 keer geweest. Ik vond het een aardige dame. Lekkere kwebbelkous. Erg open en gastvrij. Praatje en drankje aan de keukentafel. Zijn vooral oraal bezig geweest. Massage was wel oké. Na afloop samen douchen waarbij ze alke olie van lichaam wast.
Oraal als in beffen/pijpen?
 
Ik ben er in het begin van de maand geweest. Angelique is super aardig en houdt wel van een leuk gesprek, de hele date door overigens. Ze is ontzettend gastvrij en maakt vooraf een praatje onder het genot van een drankje. Ze gaf mij echt de indruk haar al een tijd te kennen, hierdoor was ik minder zenuwachtig en ze heeft grote borsten!!! Ik had gekozen voor een half uur bodymassage met intiem en PMC. Het was mij goed bevallen. Ik moet wel aangeven dat dit mijn 1e bodymassage was.:p. De ontvangstruimte is zeer schoon en niet rommelig of iets, zijzelf doucht ook vooraf.

Na afloop heb je de gelegenheid om samen te douchen. Ze heeft ook geurloze douchegel in huis, dit is nog wel handig als je daarna nog naar huis moet. Voor mij was het al met al een leuke en prettige ervaring, maar desondanks voor één keer wel goed voor voorlopig. Ik weet niet of ik nog heel snel een 2e date zal inplannen.
 
Ik ben er in het begin van de maand geweest. Angelique is super aardig en houdt wel van een leuk gesprek, de hele date door overigens. Ze is ontzettend gastvrij en maakt vooraf een praatje onder het genot van een drankje. Ze gaf mij echt de indruk haar al een tijd te kennen, hierdoor was ik minder zenuwachtig en ze heeft grote borsten!!! Ik had gekozen voor een half uur bodymassage met intiem en PMC. Het was mij goed bevallen. Ik moet wel aangeven dat dit mijn 1e bodymassage was.:p. De ontvangstruimte is zeer schoon en niet rommelig of iets, zijzelf doucht ook vooraf.

Na afloop heb je de gelegenheid om samen te douchen. Ze heeft ook geurloze douchegel in huis, dit is nog wel handig als je daarna nog naar huis moet. Voor mij was het al met al een leuke en prettige ervaring, maar desondanks voor één keer wel goed voor voorlopig. Ik weet niet of ik nog heel snel een 2e date zal inplannen.
Waar ergens in breda ontvangst ze? Is 100 pu ook incl intiem ? Kun je voor de deur parkeren ?
 
Dag TomTom, ze ontvangt in de buurt van NS-station. Ik heb 80u voor een half uur, was volgens mij zelfs iets langer, betaald incl. intiem. Je kunt voor de deur parkeren en er zijn zat parkeerplekken. Het is wel betaald parkeren, maar dat moet de pret niet drukken.
 
Ik ben er laatst geweest en was een prima date. Ik schat haar half 40 tot 50 jaar oud, normaal figuur voor haar leeftijd met enorme natuurlijke borsten (zonder tepels). Ze is buitengewoon aardig en sympathiek. Praat zelf enorm veel. Ze is een sportmasseuse die erotische massages erbij doet. Nette ontvangst, prima buurt, goed parkeren (betaald).
De massage was heerlijk geil, met veel olie en body-to-body en met een heel goed, lang uitgesteld hoogtepunt. Heb €100 betaald voor een uur.
Voor herhaling vatbaar!
 
Via WA contact gemaakt waarna ze aangaf dat ik even zou moeten bellen. Dat was niet gelijk mogelijk en door omstandigheden kon mijn beoogde afspraak met haar niet doorgaan. Getracht dat via WA uit te leggen maar ik ben al geblokt blijkbaar? Beetje kort van stof is ze wel; iemand soortgelijke ervaring met haar? Of is het niet mijn/haar dag?
 
Haha, heel herkenbaar.
Ik ben ook geblokkeerd, maar had haar eerder al 2x bezocht…
blijft een "bijzonder" type… weet niet precies welk etiket ik erop zou moeten plakken
 
Ik ben vorige week nog eens terug gegaan. Was weer een prima date. Lekker lang plagend en supergeil masseren, met veel olie, echt wel tantra. Je zit zo een hele tijd er net tegenaan... En wat ik al eerder schreef, als je van grote natuurlijke borsten houdt....
Ik vroeg haar of ze ook pijpt, en dat deed ze voor €20 extra, zonder condoom. En best wel goed, helaas niet tot het einde.
Al met al weer een prima date voor niet teveel geld, €120 in totaal voor een uur.
Daarna lekker gedoucht waarbij ze heel behulpzaam alle olie van je achterkant wast.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan