Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenKijken er al naar uitTot straks voor alweer een knaller van een feestje... veel koppels aangemeld en zelfs internationale die speciaal naar Belgie afreizen voor de Angels.
De Angels zijn altijd een zeer druk feestje met veel koppels en een mooie verhouding tussen mannen en vrouwen. Super sfeer en mega geil....Hoe is het drukte nivo ? Zelfde als bij Lotte , of rustiger?
Ik denk dat een beleefde babbel en niet opdringerige voorstelling nog steeds werkt om contact te leggen met koppel/dames. Als je kan praten dan kom je al heel ver.Dag allen,
Misschien een overbodige vraag voor de vaste klanten maar hoe leg je het best contact als alleengaande man met de aanwezige koppels/dames?
Ik had vroeger de indruk dat iedereen iedereen kent en de koppels vaak met elkaar bezig zijn, zijn hier gedragscodes rond? Wat kan wel en wat niet?
Zelfs de mensen die elkaar kennen op deze events hebben ooit voor het eerst met elkaar kennisgemaakt.Dag allen,
Misschien een overbodige vraag voor de vaste klanten maar hoe leg je het best contact als alleengaande man met de aanwezige koppels/dames?
Ik had vroeger de indruk dat iedereen iedereen kent en de koppels vaak met elkaar bezig zijn, zijn hier gedragscodes rond? Wat kan wel en wat niet?