Recensie Angels From Hell 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dag allen,
Misschien een overbodige vraag voor de vaste klanten maar hoe leg je het best contact als alleengaande man met de aanwezige koppels/dames?
Ik had vroeger de indruk dat iedereen iedereen kent en de koppels vaak met elkaar bezig zijn, zijn hier gedragscodes rond? Wat kan wel en wat niet?

Dag allen,
Misschien een overbodige vraag voor de vaste klanten maar hoe leg je het best contact als alleengaande man met de aanwezige koppels/dames?
Ik had vroeger de indruk dat iedereen iedereen kent en de koppels vaak met elkaar bezig zijn, zijn hier gedragscodes rond? Wat kan wel en wat niet?
Ik denk dat een beleefde babbel en niet opdringerige voorstelling nog steeds werkt om contact te leggen met koppel/dames. Als je kan praten dan kom je al heel ver.

Dag allen,
Zelfs de mensen die elkaar kennen op deze events hebben ooit voor het eerst met elkaar kennisgemaakt.

Met gewoon elementaire beleefdheid en een glimlach kom je al een heel eind.

Een goeie opening is een koppel of groepje aan te spreken, je voor te stellen, te zeggen dat je hier voor het eerst bent, te vragen of zij hier al eerder kwamen en dan te vragen hoe e.e.a. op dit event tewerk gaat.

Bedenkt dat ook hier consent vereist is. Zomaar iemand bij de poes of pik grijpen is niet toegelaten.

Terug
Bovenaan Onderaan