Recensie Angie, Amsterdam 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben vorige week bij Angie geweest en de vergelijking Jutta Leerdam gaat echt wel op, vind ik, alleen is ze een stuk langer en heeft ze niet de kenmerkende wings' oogschaduw die Jutta heeft.

Angie praat honderduit. Als (voormalig) ADHD-er had ik zelfs een klein beetje moeite met haar enthousiasme, maar niet storend. Onverwacht maar niet storend.

Zij en ik waren ongeveer even lang en met die YSL hakken aan is ze nog iets langer. Wat een verschijning :) Het was een plezier om met haar te mogen spelen in bed. Ze zoent heerlijk en heeft een heerlijk 'lickable' kutje.

Ze wachte me op in een volledige zijden roze pyama en dat was al een leuke verschijning. Toen ik gedouched had, was de pyama uit en had ze alleen nog wat lingerie aan.

Dat ging ook snel uit en we begonnen met het verkennen van elkaars lichaam. Ik mag graag overal likken, wat ze zeker niet vervelend vond.

Ze zoog heerlijk want ik kom zelden al klaar terwijl de dame hem in haar mond heeft, maar nu was het dus wel een keer zover.

Na een korte pauze gingen we door voor ronde 2, maar helaas was die ook iets korter dan verwacht. Desalniettemin heb ik een goed uur gehad.
Is ze echt zo lang?

Terug
Bovenaan Onderaan