Recensie Angie, Cloud9 Angels 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

M1978@

Newbie
14
22/04/25
6
2
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
Vanmiddag voor het eerst bij Cloud9ngels aan de Zwijgerlaan geweest. Ik had een afspraak met Angie en kwam eigenlijk voor een B2B-massage. Bij aankomst werd mij echter aangeraden om een tantra massage te nemen, omdat bij B2B mocht ik de masseuse niet aanraken 🧐. Hiervoor moest ik €40 extra bijbetalen, totaal kwam het dus op €160. De massage begon op mijn buik en duurde ongeveer 20 minuten. Daarna mocht ik me omdraaien en werd de massage vrij snel intiem ik bedoel ze begon vrij direct met mijn pik te spelen. Ik mocht de masseuse zelf niet aanraken, omdat mijn handen volgens haar te koud waren. Op dat moment had ik al het gevoel dat de extra kosten niet de moeite waard waren. Van een echte B2B-ervaring heb ik weinig gemerkt. Al met al voldeed de massage niet aan mijn verwachtingen, zeker gezien de prijs. Voor mij persoonlijk geen ervaring om te herhalen. Hier nog even de link en beoordeling Angie - Cloud9 Angels - Erotische Massage Amsterdam Cloud9 Angel | AngieDetails Work name: Angie Nationality: Thais Lenght: 160 Weight: 54kg Eye colour: Brown Hair colour: Brown Cupsize: C Figure Slim Tattoos: cloud9angels.nl cloud9angels.nl
Totale kosten (in euro)
€160
Vanmiddag voor het eerst bij Cloud9ngels aan de Zwijgerlaan geweest. Ik had een afspraak met Angie en kwam eigenlijk voor een B2B-massage. Bij aankomst werd mij echter aangeraden om een tantra massage te nemen, omdat bij B2B mocht ik de masseuse niet aanraken 🧐. Hiervoor moest ik €40 extra bijbetalen, totaal kwam het dus op €160.

De massage begon op mijn buik en duurde ongeveer 20 minuten. Daarna mocht ik me omdraaien en werd de massage vrij snel intiem ik bedoel ze begon vrij direct met mijn pik te spelen. Ik mocht de masseuse zelf niet aanraken, omdat mijn handen volgens haar te koud waren. Op dat moment had ik al het gevoel dat de extra kosten niet de moeite waard waren. Van een echte B2B-ervaring heb ik weinig gemerkt.

Al met al voldeed de massage niet aan mijn verwachtingen, zeker gezien de prijs. Voor mij persoonlijk geen ervaring om te herhalen.
Hier nog even de link en beoordeling

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan