Angst betrapt te worden nabij een privehuis / raam / club

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mede naar aanleiding van een vraag van @Johnnny112 open ik dit topic. Ik dacht dat er al een draadje was, maar die zijn net even anders: dan gaat het om het tegenkomen van een medewandelaar of een bekende in een huis. Maar in al deze gevallen is dat een ontmoeting met een andere 'stouterd' en daar kan ik niet zo mee zitten.

Waar ik wel mee kan zitten als iemand die niet van mijn strapatsen weet en daar ook niet van mag weten mij zou betrappen bij het betreden / verlaten van een privehuis.
Zelf ben ik kerkganger en door heel de stad wonen mensen bij mij uit de kerk. No way dat ik op een drukke straat als de Amsterdamsestraatweg in Utrecht dan een privehuis binnen stap. Maar ik in Rotterdam ken ik christelijke mensen en daar ben ik ook wel eens bang iemand tegen te komen. Maar daar is het risico zo klein dat ik het wel aan durf.
Never shit where you sleep. Simpeler kan ik het niet zeggen. Dan maar een stukje rijden.
 
...zegt de man die 0 recensies op zijn teller heeft... :rolleyes:

😅 Hahaha. Ja klopt!
Op het oude forum had ik best wat recensies staan. En ik ben nog van plan om hier ook recensies te gaan schrijven. Ik was alleen een hele tijd gestopt met wandelen. Op dit moment zou dat betekenen dat ik goed in mijn geheugen moet gaan graven hoe het met dames is geweest een aantal jaren geleden, mits zij momenteel nog werken. Ik denk dat de meesten inmiddels zijn gestopt.
Ik heb ook een tijd een vaste dame gehad, waar ik mijn laatste wandeljaren vaste klant was. Zij is vier jaar geleden gestopt. En toen ben ik eigenlijk ook gestopt met wandelen. Dus mijn eerdere ervaringen met andere dames zijn echt van acht a tien jaar geleden ben ik bang.
Maar sinds kort heb ik de hobby weer opgepakt en een dame bezocht, zal daar binnenkort eens een recensie over schrijven. En er zullen er waarschijnlijk meer volgen 😇
 
Laatst bewerkt:
Ja maar men weet dan niet dat dat een dame van plezier zit. Privehuizen zijn vaak wel bekend.
Dat is denk ik een illusie. Er zijn altijd buren die alles in de gaten houden, zien dat er steeds mannen in en uit lopen. En de roddels: waar leeft die van? Daar komen steeds mannen over de vloer? Ze ziet er hoerig uit........ Als een DVP in haar eigen woning ontvangt, is de kans groot dat de buurt iets weet of minimaal vermoedt. En als het een huis is waar de bezetting wisselt, is de kans dat de buurt het weet nog groter.
 
Dat is denk ik een illusie. Er zijn altijd buren die alles in de gaten houden, zien dat er steeds mannen in en uit lopen. En de roddels: waar leeft die van? Daar komen steeds mannen over de vloer? Ze ziet er hoerig uit........ Als een DVP in haar eigen woning ontvangt, is de kans groot dat de buurt iets weet of minimaal vermoedt. En als het een huis is waar de bezetting wisselt, is de kans dat de buurt het weet nog groter.
Dat geldt voor de directe buurtbewoners. Volgens mij zijn de meesten 'bang' om daar een bekende tegen het lijf te lopen. Als die bekende inderdaad ook in die buurt woont klopt jouw scenario. Ik ga daarom zelf ook nooit naar een dame als ik weet dat ze vlakbij iemand woont die ik ken.

Echter, als een dame niet in de buurt van een bekende van mij woont en ik wordt gespot, kan ik altijd een bullsh*t excuusje maken als 'moest een marktplaats pakketje wegbrengen', (ik koop en verkoop nogal eens), of: 'er woont in deze flat een oude collega van me' of wat ik dan ook kan verzinnen.
 
Er zijn altijd buren die alles in de gaten houden, zien dat er steeds mannen in en uit lopen.
Dit valt in grotere plaatsen en steden wel mee. Althans ik ken meerdere verhalen van mensen die pas na een nare ervaring erachter kwamen dat een appartement naast ze ook een Air BnB was.

Echter, als een dame niet in de buurt van een bekende van mij woont en ik wordt gespot, kan ik altijd een bullsh*t excuusje maken
Soms wel eens door vanuit werk met de kleding aan, niemand die dan argwaan heeft als ik me als onderhoudsmonteur voorstel. Heeft wel eens zijn voordelen. Een keer meegemaakt dat ik iemand tegenkwam die vroeg wat ik daar deed en het gewoon op een Tinder-afspraak gegooit. Weten zij veel (en daar zit ook niet echt verschil in mijn mening).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan