Angst betrapt te worden nabij een privehuis / raam / club

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gelukkig ben ik nog nooit een bekende tegenkomen op zulke plekken… zover als ik weet dan ;)
2 vrienden van mij weten dat ik regelmatig een DVP bezoek.

ik heb wel ooit meegemaakt dat een kennis een advertentie had op sexjobs.. ik vond haar altijd al interessant, nooit mee afgesproken helaas..
ook een keer ontdekt dat een andere kennis in een privehuis werkte, mega lekkere wijf naar mijn mening maar ook nooit naar dat privehuis gegaan… lijkt me toch wel raar als zo een dame opeens haar deur open maakt of ze ziet je in een privehuis staan en herkent jou.

ik zit wel al een hele lange tijd te twijfelen om een privehuis in mijn woonplaats te bezoeken, maar het ligt nogal aan een drukke weg en dat houdt mij een beetje tegen, ook omdat dat privehuis in een buurt ligt waar ik veel kom voor werk… en in diezelfde zitten ook veel dames die thuisontvangst doen.

ooit trek wel mijn stoute wandelschoenen aan..
 
Gelukkig ben ik nog nooit een bekende tegenkomen op zulke plekken… zover als ik weet dan ;)
2 vrienden van mij weten dat ik regelmatig een DVP bezoek.

ik heb wel ooit meegemaakt dat een kennis een advertentie had op sexjobs.. ik vond haar altijd al interessant, nooit mee afgesproken helaas..
ook een keer ontdekt dat een andere kennis in een privehuis werkte, mega lekkere wijf naar mijn mening maar ook nooit naar dat privehuis gegaan… lijkt me toch wel raar als zo een dame opeens haar deur open maakt of ze ziet je in een privehuis staan en herkent jou.

ik zit wel al een hele lange tijd te twijfelen om een privehuis in mijn woonplaats te bezoeken, maar het ligt nogal aan een drukke weg en dat houdt mij een beetje tegen, ook omdat dat privehuis in een buurt ligt waar ik veel kom voor werk… en in diezelfde zitten ook veel dames die thuisontvangst doen.

ooit trek wel mijn stoute wandelschoenen aan..
Een pet en een zonnenbril op en een aktetas meenemen
 
al een hele lange tijd te twijfelen om een privehuis in mijn woonplaats te bezoeken, maar het ligt nogal aan een drukke weg
Ik snap nooit dat privéhuizen dat zelf niet incalculeren en zelf een discrete locatie kiezen, of zorgen zat ze één discretere ingang hebben ofzo, nu lopen velen denk ik onnodig veel klandizie mis.

Zie bv qua locatie het verschil tussen La Cloche aan de straatweg in Utrecht en het toch al veel discreter gelegen Amersfoort Privé in Amersfoort (R.I.P.).
 
Als je naar de ramen gaat is er altijd wel een kans dat je iemand tegenkomt. En tenslote weet je alletwee waarom je er loopt.
De eerste keer dat ik iemand tegen kwam was het wel verschieten. Even naar elkaar kijken en knikken. Dan zo snel mogelijk naar huis, de goesting was over. Terwijl we alletwee vrijgezel waren.
De tweede keer lag anders de man had een gezin en kende zijn ouders. De man was gelijk meer gegeneerd als ik.
 
Ik heb wel een beetje het voordeel dat het mijn relatie niet zou verknallen (vrouw weet het) maar dan nog vermijd ik de ramen, puur omdat best veel mensen mij kennen en als ik lokaal naar een privehuis ga heb ik mezelf voorgenomen te verklaren dat ik voor m'n werk bij een dame moest zijn.
Dan nog vraag ik me af, uitzonderingen daargelaten, hoeveel bekenden precies zouden weten waar de privehuizen staan. Tot ik zelf (opnieuw) begon te wandelen wist ik niet waar die waren, boeide me totaal niet. Ja ik wist wel 'ongeveer' waar de Mayfair is. Tot ik mijn vrouw leerde kennen bezocht ik wel eens dames achter de ramen maar wist nauwelijks hoe het zat met privehuizen.
 
helaas ben ik niet iemand die daar schijt aan heeft. Ik ben weleens een bekende tegen gekomen maar die heeft mij niet gezien. maar misschien is dat ook weleens andersom gebeurt dat kan natuurlijk altijd
 
Hoe vindt je deze? De eerste keer ooit in een paren club in Dilbeek. Kom ik binnen kei zenuwachtig. Wie ligt er in de swingstoel omgeven door 6-8 mannen? Mijn buurvrouw next door. Die ziet me, slaakt een kreet alsof ze een seriemoordenaar herkent en loopt weg naar de lockers. Aan de grond genageld stond ik. De eigenaar heeft haar gekalmeerd. Aan mij ook wel een beetje. De nagels uit mijn voeten getrokken. Later op de avond zijn we aan de praat geraakt. Tot op dat moment was het enkel hallo en goede avond. Natuurlijk heb ik ze ook geneukt. En ook in de dagen daarna…
 
Het maakt mij echt niets uit indien ik een keer een bekende tegenkom. We zijn immers voor hetzelfde doel terplekke, dat laat ik dan wel op een subtiele manier weten om die persoon ook veel plezier/genot te wensen.
Ongetwijfeld dat iemand me ooit ergens in of uit zal zien glippen, of dat dit reeds is gebeurd (geen idee!?), maar ook dan zal het me een worst wezen. Tot op heden heb ik op welke manier dan ook er nog nooit iets van gemerkt of gehoord uit het 'roddel-circuit'.

Ik gooi mijn pleziertjes weliswaar niet zomaar over de toonbank bij bekenden, hoewel één vertrouweling weet dat ik weleens hete pleziertjes elders beleef maar dat doet hijzelf ook. Overigens ga ik voornamelijk naar privéhuizen/clubs, soms naar een privé-adresje, en, mijd ik de rode buurten omdat ik niet van die 'afwerk-mentaliteit' aldaar houd.

Iedereen moet weten wat hij/zij doet, ik sta gewoonweg voor 'vrijheid & blijheid' en laat me dat door niets of niemand ontnemen.
Zo ook wederom gedurende de 3 uurtjes van vanmiddag niet...:Do_O;)
 
Het maakt mij echt niets uit indien ik een keer een bekende tegenkom. We zijn immers voor hetzelfde doel terplekke, dat laat ik dan wel op een subtiele manier weten om die persoon ook veel plezier/genot te wensen.
Ongetwijfeld dat iemand me ooit ergens in of uit zal zien glippen, of dat dit reeds is gebeurd (geen idee!?), maar ook dan zal het me een worst wezen. Tot op heden heb ik op welke manier dan ook er nog nooit iets van gemerkt of gehoord uit het 'roddel-circuit'.

Ik gooi mijn pleziertjes weliswaar niet zomaar over de toonbank bij bekenden, hoewel één vertrouweling weet dat ik weleens hete pleziertjes elders beleef maar dat doet hijzelf ook. Overigens ga ik voornamelijk naar privéhuizen/clubs, soms naar een privé-adresje, en, mijd ik de rode buurten omdat ik niet van die 'afwerk-mentaliteit' aldaar houd.

Iedereen moet weten wat hij/zij doet, ik sta gewoonweg voor 'vrijheid & blijheid' en laat me dat door niets of niemand ontnemen.
Zo ook wederom gedurende de 3 uurtjes van vanmiddag niet...:Do_O;)
Zo denk ik er ook over @SpyingPhallus.
 
Ik ook maar ja heel mijn vriendenkring inclusief mijn vriendin weten van mijn avontuurtjes dus hoef voor niemand iets te verbergen
Prima toch, wel zo fijn voor je dat je vriendenkring tenminste open-minded en dus niet zo kortzichtig is.

Als het ooit ter sprake komt, ben ik daar ook heel nuchter over, net als mijn guilty pleasure om soms even op het naaktstrand bij te bruinen met een cocktailtje in de hand...:cool:
 
Prima toch, wel zo fijn voor je dat je vriendenkring tenminste open-minded en dus niet zo kortzichtig is.

Als het ooit ter sprake komt, ben ik daar ook heel nuchter over, net als mijn guilty pleasure om soms even op het naaktstrand bij te bruinen met een cocktailtje in de hand...:cool:
Ja ik ben van mening als je er niet met om kan heb je pech, met mijn vriendin is dat om een andere reden
 
Ik ben een paar keer wandelend gezien. Een paar keer door dezelfde collega de eerste keer spraken we elkaar aan. We waren toen op de vrijmibo eerder weggegaan omdat we thuis verwacht werden. Lachen dat we elkaar weer tegen kwamen. Later elkaar verrassend vaak nog tegen gekomen toen elkaar alleen maar gegroet. Op het werk nooit over onze hobby gesproken.
Ben ook wel eens op de wallen een kamer uitgekomen en net op dat moment loopt een vrouw van de sportvereniging langs.
Gewoon gegroet en nooit één woord over gesproken tijdens het echte sporten.
Het kan me weinig schelen wie het is. Het komt zoals het komt
 
Op zich heb ik niks om mij zorgen over te maken. Ben vrijgezel, heb een gewone 9 - 5 job en vrienden hebben er niks over te zeggen. Toch altijd wel wat stress om op een dag een collega tegen te komen. Zou liefst willen dat mijn collega's van niks weten. Als ik ze tegenkom op het feest zelf is er geen probleem natuurlijk, dan zijn ze even grote perverten. Maar als iemand van de collega's mij zou zien buiten komen uit een zaak van "bederf en plezier". Ik heb in elk geval mijn smoesje al klaar. "ik moest naar de wc en heb gevraagd of ik daar mocht gaan".
 
Op zich heb ik niks om mij zorgen over te maken. Ben vrijgezel, heb een gewone 9 - 5 job en vrienden hebben er niks over te zeggen. Toch altijd wel wat stress om op een dag een collega tegen te komen. Zou liefst willen dat mijn collega's van niks weten. Als ik ze tegenkom op het feest zelf is er geen probleem natuurlijk, dan zijn ze even grote perverten. Maar als iemand van de collega's mij zou zien buiten komen uit een zaak van "bederf en plezier". Ik heb in elk geval mijn smoesje al klaar. "ik moest naar de wc en heb gevraagd of ik daar mocht gaan".
En per ongeluk viel je met je pik in haar poes en liet de verkeerde vloeistof achter.
Komaan. Beter geen smoezen.
Doe een Mitterandje.
"Et alors ?" 🤷🏽‍♂️
Seks is een basisbehoefte. Hoef je je niet om te schamen. De anderen zijn het probleem.
 
En per ongeluk viel je met je pik in haar poes en liet de verkeerde vloeistof achter.
Komaan. Beter geen smoezen.
Doe een Mitterandje.
"Et alors ?" 🤷🏽‍♂️
Seks is een basisbehoefte. Hoef je je niet om te schamen. De anderen zijn het probleem.
Ik zal nu reageren als of het een echt gesprek is eh:

ik: Hoe kunt gij nu weten hoelang ik daar binnen was en wat ik daar concreet gedaan heb?
 
Ik zal nu reageren als of het een echt gesprek is eh:

ik: Hoe kunt gij nu weten hoelang ik daar binnen was en wat ik daar concreet gedaan heb?
Je mist het punt wat ik bedoel.
In een echt gesprek ben je al veroordeeld als je buiten komt en gezien wordt. Het feit dat je met een (zeer ongeloofwaardig) excuus op de proppen komt bevestigd nog meer het vermoeden.
Stel dat je er op aangesproken wordt, dan zeg je denk ik beter gewoon "en dan?" En niks meer.
De werkelijkheid zal waarschijnlijk onder collega's zijn dat een gerucht over jou de ronde gaat doen. En iedereen er over spreekt tegen iedereen behalve tegen jou.
Dat is een lastige.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan