Recensie Ania, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

scrubbery

Newbie
17
07/12/22
10
5
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8736538-ania
Totale kosten (in euro)
170
Ik kan hier lang over spreken, maar ik was ontzettend tevreden over Ania. Ik heb haar vorige maand bezocht, dus de ervaring is redelijk vers. Het is een heel schattig poppetje, niet al te lang en erg slank. Ze heeft mooie borstjes die heerlijk meebewegen tijdens de daad. Maar vooral haar pijpkunsten waren echt geweldig voor mij. Ze gaat niet al te snel, ze neemt de hele jongeheer en ze neemt de ballen ook heerlijk mee. Ze zegt zelf erg te genieten van blowjobs en ik moet zeggen, dat laat ze zien. Overigens was pijpen zonder.
Ze zoende ook lekker mee, af en toe ook met tong maar niet uiterst enthousiast. Ze laat zich ook gewillig beffen en kan tot een schokkend orgasme komen, altijd genieten. Ze spreekt ook erg goed engels dus er valt nog een gesprek mee te hebben. Ze deed helaas geen massage maar ik moet zeggen dat ik het niet eens echt gemist heb.
Al met al is het herhalingsgevaar gigantisch. Ik ben al een keer extra geweest en het was weer net zo goed. Ik wilde bijna geen review schrijven om het een goed bewaard geheim te blijven maar ik vind dat iedereen dit mag weten.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Eens met hierboven, het liefst hou ik haar voor mezelf. Ze deed alles, echt alles in perfectie. Wil bijna een ring gaan halen en haar ten huwelijk ga vragen. Zo goed was het.

Terug
Bovenaan Onderaan