Recensie Anita, Antwerpen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1
16/05/24
1
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/anita-latina-2.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze week Anita bezocht, als onervaren wandelaar dacht ik om een dame te proberen die op het forum geen beoordelingen heeft - grote fout. Wanneer ik aankwam op de locatie bleek het NIET de dame te zijn van de foto, sprak ook noties Engels.

Had er wel zin in dus besloten om het een kans te geven en te gaan voor het volle uur, dom, dom, dom en nogmaals dom. Bij het maken van de afspraak kwamen we heel wat diensten overeen (pzc, 69, vingeren,..), daar is natuurlijk niets van waargekomen, voor een GFE ben je hier niet aan het juiste adres.

Eens we aan onze afspraak zijn begonnen was het duidelijk dat de dame mij zo snel mogelijk wil afwerken. Voorspel duurde misschien 30 seconde, drie kleine kusjes en kleren uit, kuist mijn speelgoed en vraagt om te gaan liggen. Op mijn slappe vriend een cd en pijpen maar, mocht het nu goed zijn tot daar, maar ook weer niet. Toen ik hem niet omhoog kreeg na een pijpbeurt van 2 minuten werd ze het een beetje beu en wou dat ik haar maar begon te neuken, zo gevraagd zo gedaan. Toen mijn vriend weigerde om voor haar paraat te staan likte ze wat aan mij tepels en kreunde ze, daarna maakte duidelijk dat ik hem zelf maar recht moest krijgen..

Na 40 minuten vertrokken, een ezel stoot zich niet tweemaal aan dezelfde steen.
De dame zelf is vriendelijk maar duidelijk niet geintereseerd.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan