WHEM Anita, Emmen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben vorige week bij haar geweest. Haar foto's kloppen zeker.
Heerlijke sex gehad. En ze heeft een clit waar je u tegen zegt. Heb ik heerlijk aan mogen likken/zuigen.

Ik heb haar laatst nog weer een appje gestuurd. Toen zat ze volgens mij ergens in Zuid Holland en vertelde ze dat ze binnenkort naar Rotterdam ging en ook wel weer terug zou komen naar Emmen. Ze reist een beetje tussen verschillende adressen denk ik.
Welke wijk ontvangt ze?
En heeft ze nog steeds een streepje?
Toen ik bij haar was, was ze helemaal kaal (mijn voorkeur haha).

Ben een paar weken geleden bij deze sexy dame in Rotterdam geweest! Wat een vrouw🤩
Fantastisch lichaam met een prachtige afgetrainde kont, grote siliconen borsten en een heerlijke geile kop😇
Afspraak snel gemaakt en ontvangt je met een geil outfit. S el de kleren uit en van tevoren al aangegeven pijpen zonder condoom en mijn god wat doet ze dat lekker! Grommend half over de gezicht klaar gekomen en daarna een heerlijke massage gehad voorafgaand aan ronde 2. Weer heerlijk gepijpt waarbij ie volledig verdween in haar gulzige mond.
Deze dame is een topper en daarbij ook een heerlijk grote clit! 🤩
Wisselt tussen Groningen, Emmen en Rotterdam!

Ook ik heb haar onlangs bezocht. Ik vond het tegenvallen.
Zo afgetraind als op de foto's is ze niet. En haar gezicht is ook ouder dan op de foto's.
Ze is wel de dame van de foto's maar wel wat gefotoshopt.

Ook de sex viel tegen. Bij het pijpen deed ze me zeer. Ze deed het te hard naar mijn mening. En ook niet alle standjes waren mogelijk.
Misschien had ze haar dag niet en misschien was er geen klik.

Ik zegt niet dat ze slecht is maar ik had er meer van verwacht.

Terug
Bovenaan Onderaan