Recensie Anita, Mol 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mrmystery

Stamgast
625
19/11/21
381
39
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/anita-351938969953.html
Totale kosten (in euro)
120 + 20
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
paar weken geleden bij Anita geweest.
De foto trokken mij wel aan.

De planner maakt de afspraak en er
zitten meer dames in dat huis.

Heeft een tijdje geduurd om een afspraak te maken vanwege de prijs. Pzc was eerst incl toen ik het 2 dagen later vroeg was het +20 euro. Ze zou wel TZ maar niet vingeren. Douche zou mogelijk zijn. Afspraak gemaakt voor 45 min.

Aangekomen op afspraak en
Anita ziet er nog beter uit dan op haar foto's. Ze zag er meer naturel uit wat haar veel beter staat. Ze is slank maar niet afgetraind.

Eerst de betaling doen. Ik wilde eigenlijk pmc doen maar aangeziem ze zo op al mijn exen lijkt. Gekozen voor bijbetaling pzc. Ze gaf aan € 30+ voor pzc maar toen ik zei dat de de afspraak € +20 was. Moest ze lachen en nam genoegen met 20+.

Kon daar niet douche . Mij opgefrist via de wasbak in de kamer maar had liever gedouched.

Begon haar te strelen en voelde dat ze nat werd. Voorzichtig mijn vinger in haar kutje. Voelde haar kort twijfelen of ze me hand zou wegtrekken maar blijkbaar vond ze het te lekker en kom haar goed nat vingeren. Ik wilde haar TZen maar ze gaf dat ze dat niet deed.
Aangezien ik wel haar kutje mocht vingeren en niet tzen heb ik maar laten varen. Zij en die planner zitten niet op 1 lijn blijkbaar 🤷‍♂️.

Pijpen was voorzichtig. Ze mag harder en dieper zuigen. De seks was goed. Ik mocht haar stevig doorneuken. Ze kreunde en gilde het uit terwijl ik haar op hoog tempo neukte. Ze keek me ondertussen geil aan. Verschillende standjes. Missionaris, cowgirl, cowgirl reverse, doggy. Ze deed goed mee met alle standjes. Tussendoor condoom af om te pijpen. Moest wel weer mijn lul wassen aan de wasbak 🙄.

Lagen op bed uit te rusten en te praten, ging de deurbel. Zij vloeken dat de volgende klant er al was.
Blijkbaar had ze tegen haar plannner gezegd dat ik 30 min zou blijven ipv 45 min 🤷‍♂️.

pluspunten: de kamer was aangenaam. 1 van de mooier dvp die ik heb bezocht. De seks was goed.

minpunten: geen douchemogelijkheden,
afspraken wordt door planner gemaakt. De afspraken qua mogelijkheden met planners komen niet overeen.

herhaling is groot omdat ik haar heel knap vind en het is een geil meisje. Jammer dat ze niet doet TZ en bijbetaling voor pzc
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Tijdje geleden langsgeweest, was even verdwenen maar is nu terug.

Mooi meisje, ziet er idd beter uit dan op de fotos die eerder wat gepimpt zijn.

Haar engels is redelijk gebroken, maar net verstaanbaar.

Ze is heel voorzichtig, pmc - daar waren we al 2 rubbers kwijt. Daarna nmc ook nog een paar rubbertjes voor nodig. Ze heeft een heel strak poesje en doet rustig mee met wat gekreun.

Na half uur weer miserie met condoom die maar niet bleef zitten en toen wou ze niet meer. 50euro teruggekregen en weggegaan.

Ik kon vooraf wel douchen een verdieping lager.

Conclusie: niet slecht, maar ze kan mijn type niet aan dus ga niet meer terug.
 
Meisje werkt enkel op afspraak, dus eens vlug binnenwippen was geen optie.
Al is het mogelijk dat haar afspraken via iemand anders gebeuren, ik had er gelukkig niets van gemerkt. Bij aankomst deed ze zelf de deur open en wat afgesproken was via bericht was ook mogelijk aan de afgesproken prijs.

Is inderdaad het meisje van de foto's (ze is nu blond), mooi gezichtje, lekker klein en slank met toch een mooie volle boezem.
Voor aanvang vraagt ze om je handen en edele delen te verfrissen met een washandje en zeep, wat ik enorm apprecieerde. Zelf is ze heel hygienisch en van nare geuren of smaken heb ik niets gemerkt.

Leuke gfe waarbij ze begint met je te strelen en dichter te nemen zodat je op je gemak voelt en in de juiste stemming bent.
Beffen en vingeren was geen probleem. Haar pijpen was beetje te zacht maar dat is persoonlijke voorkeur, merkte dat ze toch wel probeerde, ging lekker diep en met veel speeksel.
Neuken kon in elk standje die je maar kan bedenken en ze beweegt lekker mee, en amai, wat een stamina.

Enige nadeel: ze spreekt voldoende engels voor alles te regelen, maar een echt gesprek was moeilijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan