Recensie Anita 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Human77!

Newbie
8
19/01/23
8
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
€50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteravond richting Leeuwarden gereden, het plan was om Hester te bezoeken maar die was druk bezig. De nood was hoog dus dan op zoek naar een andere dame, en dat werd Anita. Anita is een leuke dame en spreekt goed Engels. Ze ziet er goed uit en de de seks was prima. Achteraf nog even gezellig gekletst en voldaan weer naar huis.
 
Ik heb haar een keer bezocht en toen zat ze als je 't Hofje binnenkomt en direct rechtsaf het gangetje daar in. Dan 2e kamer aan de linker kant (net na de knik in de gang).

Ik schat haar overigens rond de 40 in. Dat leeftijd niets zegt blijkt wel uit haar heerlijk figuur. Daar kan menig jongedame jaloers op zijn. Ze is een rustige en aardige dame. Mij vertelde ze dat ze vooral overdag werkt, omdat ze het niet zo opheeft met het volk dat er 's avonds rondhangt. Waarschijnlijk doelt ze daarmee op dronken volk en dan wat later in de avond (23 uur?!).
 
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
40-50
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik heb deze dame van de week bezocht heeft zeer mooie borsten en je kan er goed een praatje maken als ouder persoon ze voldeed aan de afspraken vooraf gemaakt maar tongzoenen was wel minimaal.
 
Hoi, wilde haar weer eens bezoeken, maar heb haar niet gezien vorige week vrijdag en de week ervoor op dinsdag (in de middag).. Is ze weer even het land uit ?
Hoor het graag.
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.578
Berichten
728.511
Leden
33.553
Nieuwste lid
Giggle07
Terug
Bovenaan Onderaan