WHEM Anja, Lekkerkerk (leuk sex contact)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Keezzer

Vaste klant
Forumpionier
181
07/07/21
94
1
Wie heeft er ervaring met Anja (leuk sex contact)? Deze dame is voorheen al eens kort genoemd in het topic zoektocht op het het H-forum. Wat ik mij kan herinneren zijn er destijds geen ervaringen gedeeld. Ik heb wel weer eens zin in een echte Gilf. Dame lijkt mij zelfs wel wat ouder dan de leeftijd die in het profiel genoemd staat, afgaande op de foto's, die ze ook al enkele jaren gebruikt.
 
Nee, nog niet. Heb wel info van haar gekregen mbt de prijzen. Wil graag wel wat meer weten over deze dame voordat ik de knoop doorhak om erheen te gaan. Op Hookers werd ze wel kort genoemd in de zoektocht kan ik mij herinneren. Je mag mij ook per PM berichten.
 
is wel een lieve vrouw , alleen last van het DVP virus , dat wil zeggen oeverloos praten over verleden , overleden mannen en rotterdam.
ik pakte meestal na het cola'tje haar hand en zei kom op , aan het werk...
pijpen is goed , ze is hygiënisch en schoon, lik je haar goed en vinger je erbij , word het een waterballet, staat niet in haar adje , maar als ik haar zelf niet in haar kont neukte , vroeg ze er zelf om , uiteraard wel eerst haar ster stimuleren natuurlijk.
ze is op zich een geile vrouw, maar ik kom er niet meer , ze begon geld te vragen , of ze een lening van 6000 euro bij mij kon krijgen, problemen met uitkeringen en dat soort gelul.
dus sex is top , maar verder afstand houden.
succes
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan