Recensie Ann/Anouk Heerlen (vh Lieke, Sanne, Senna) (vh Brunssum) 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Toevallig ben ik gisteren ook bij Senna geweest.

Ze ontvangt in Heerlen in een prima wijk en discreet.

Ze is verzorgd en de kamer is schoon. Heel vriendelijk persoonlijkheid.

Het was mijn eerste keer bij haar en ook de eerste keer dat ik gebruik maak van thuisontvangst.

Ik heb er normaal niks mee gezien de vele slechte ervaringen die ik lees, maar bij deze kreeg ik wel het gevoel dat het vast goed moet komen.

Rond 23:00 afgesproken en het was prima op tijd.

Helaas had ik niet heel veel tijd en ik stond de hele dag op springen. Ik was dus ook binnen 15 minuten klaar.

Ze stelt je via whatsapp op je gemak en bij haar thuis ook.

De sex was lekker maar ik heb zelf alles gedaan. Ik vind missio nou eenmaal leuk en het hoefde voor mij in het begin ook niet al te gek.

Heb ik tenminste een reden om nog een keer af te spreken. Voor mij ging het deze keer om te kijken of ik mij daar überhaupt op mij gemak voel.

Ik mocht in haar klaarkomen maar nu ik dit schrijf bedenk ik me eigenlijk dat ik dat helemaal niet gevraagd heb. Was dus niet netjes van me maar ze heeft niks ervan gezegd dus ga ervanuit dat het dan wel mocht.

Ik mocht van haar nog een keer maar ik vond het wel goedzo.

Ze is een gezellige meid!
Zeker voor herhaling vatbaar.

In haar klaarkomen is geen enkel probleem. Soms als ik bij haar ben vraagt ze soms weleens of ik op haar wil klaarkomen.
Maar meestal gewoon in haar.
Geen idee waarom maar ze geeft t soms wel eens aan.
Daarbij vindt ze sperma op haar hele lichaam ook wel lekker en nog meer in haar gezicht klaarkomen.
Ze likt dan ook helemaal schoon.

Terug
Bovenaan Onderaan