Recensie Ann/Anouk Heerlen (vh Lieke, Sanne, Senna) (vh Brunssum) 4,29 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze zegt dat ze ook rimt en anaal doet, klopt dat ?
Rimmen doet ze inderdaad ja.
Net als prostaat massage geven in combinatie met pijpen.
Anaal zegt ze wel dat ze dat doet.
Maar past niet bij d'r.
Heeft voor zover ik het tot nu kon beoordelen nog nooit een pik in d'r kontje gehad.
Zelf ook paar x geprobeerd. Maar hij wilde er niet in🤨

Volgt mij zegt ze gewoon dat ze het zal proberen maar is ze het niet echt van plan, want zodra al een vinger haar kontje aanraakt begint ze al moeilijk te doen.
Geloof echt wel dat het niet past of te pijnlijk is maar dan gewoon zeggen dat je het niet doet

Ik kwam inderdaad ook niet verder dan alleen het topje van m'n vinger in d'r kont.
En dat nog wel met ruim gebruik van glijmiddel.
En inderdaad.
Ze zegt dat ze zich anaal laat neuken. Maar als gezegd.
Ik weet zeker dat ze nog nooit een pik in d'r kont gehad heeft.

In de wedstrijd om de meeste berichten tussen enerzijds Ann/Anouk/Lieke/Sanne/Senna en anderzijds Kiki hebben de eerstgenoemden een flinke eindspurt ingezet. Ze zijn dan ook met 5. Over de kwaliteit van het geschrevene zegt dat natuurlijk niks, maar als we het totaal aantal woorden optellen en daar de flauwe grappen van aftrekken, mogen de supporters van de 5 nog een tand bijsteken. De poging van Kiki om rechts in te halen met haar blog, wordt niet weerhouden.

Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Ik was vorige maandag bij haar, ik stond 1,5 uur na het contact met haar voor de deur. Nog eens vijf minuten later lag ik op haar bed en werd ik lekker gepijpt. Ze gaf me opnieuw een heerlijk natte en diepe pijpbeurt, en na tien minuten spoot ik mijn hele lading in haar mond. Zij heeft het al doorgeslikt.
Lekker leeggemaakt en rustig naar huis gereden.

Hoe je het ook draait of keert, ze blijft de beste en goedkoopste in de regio.Veel mogelijkheden bij haar. Weet iemand nog zo'n adresje?
Iemand bekend met Nadia uit Eygelshoven of Petra (55)? Ze staan op red lights. Ben benieuwd naar jullie ervaring er mee. Zou graag eens wat anders willen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan