WHEM Ann-Hasselt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, 100 jaar geleden.
Had doorgaans positieve recensies op Hookers, was wel voor de D-cup. Ik denk dat alles nu op redelijk automatische piloot gebeurt, de mogelijkheden die ze biedt zegt al genoeg. Ik heb er een tweetal jaar geleden nog eens telefonisch contact mee gehad, for old times sake, en klonk toen erg "uitgeblust", was niet direct de grootste aanleiding om haar opnieuw terug te bezoeken.
 
Tijdje geleden nog eens bij ann geweest, bellen en een half uurtje later al beschikbaar… ziet er top uit, mooie D cup ( bijgewerkt)… eerst wasje op de
Badkamer, dan bed op voor een leuke stoeipartij.. laat zich gewillig beffen, kwam schokkend klaar, pijpen is niet geweldig maar voor 50€ mag je ook niet te veel verwachten hè…
 
Zeer lieve dame waarme het fijn vrijen is. Voor Corona lekker tongzoenen, daarna ben ik er nog 1 keer geweest en het tongetje bleef binnen. Jammer! Ik vrees dat het nog altijd zo is, zie ook profiel.
 
Vandaag langsgeweest bij deze lekkere MILF. Vlot afgesproken en een heel leuk halfuurtje beleefd.

Ze pijpt zalig en (tong)zoent vol passie. Echt GFE.

Ze is 53 maar ziet er 10 jaar jonger uit. Is overal nog lekker strak 😎

Ze geniet volop (en dat merk je echt wel hoor). Aanrader!

Heeft vooral een vast cliënteel zei ze me (en je kunt de heren het niet kwalijk nemen 😋)

Herhalingsgevaar: toch wel 😎

Zie ook recensie 👍
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan