Recensie Anna/Alicia, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lookie

Wandelaar
26
10/03/22
29
7
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/3948925-anna
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik heb haar een aantal jaren geleden bezocht onder de naam Alicia. Toen was ze nog een student en wat ik goed kon herinneren was dat ze een slimme meid was.
Nadat ze terug ging naar Rusland stuurde ze me daarna soms ook berichtjes om aan te geven wie van haar vriendinnen in Amsterdam was. Ik had soms het gevoel dat zij zelf de booker was.

Hoewel ze een mooie dame is was ze ook wat afstandelijk en erg gesteld op hygiëne. Ze gebruikte heelveel babydoekjes en het was de eerste keer dat ik mee maak dat de doekjes voor iets anders werd gebruikt. Het was ook nooit de bedoeling om haar voor de tweede keer te bezoeken. Ik ging voor een andere dame, maar blijkbaar was de dame bezet of het was een fake. Achteraf had ik nog een bericht gestuurd naar de booker en die gaf aan dat je ook weg kon gaan...
Uiteindelijk deed zij de deur open en ben ik naar binnen gegaan. Ik kon vertrekken, maar verstand stond op 0, iets wel vaker gebeurd, maar had vooral geen zin om op zoek te gaan naar iets anders. Zij ontving in een hotel en vind het altijd spannend om in en uit te gaan bij een hotel.

Bij binnenkomst mocht ik meteen gaan douchen en bij de twee keer liepen we ook samen de douche in. Voordat we echt gingen beginnen moest ik nog m'n mond open doen en spoot ze een pufje desinfectie in mijn en in haar mond.
Daarna belanden we samen in bed en begon die met mijn meneertje te spelen. Zij kan echt lekker pijpen. Nam de tijd en deed het lekker rustig maar ook met voldoende gevoel. Bij mij is alles al heel snel te gevoelig, maar hoe ze het deed was echt goed.

Na een tijdje, de rollen omgedraaid en ging ik haar likken. Bij de tweede keer wilde ze dat heel graag, want ze wilde opnieuw klaar komen, net als de vorige keer. Vaak weet je niet of het echt waar is, maar ik neem het op als een compliment. Na een tijdje likken begon ze te schokken en kwam ze klaar.

Daarna sex in verschillende posities gehad en alles verliep prima, maar je mist net dat extra met haar. Er werd ook gekust, maar tong werd nauwelijks gebruikt. Heeft ook sterk mee te maken dat ze heel hygiënisch is. Bij elke positie wisseling kwam de doekjes te voorschijn, maar ook bij het oraal, werd aan het begin, en aan het einde weer geveegd met doekjes. Het was allemaal te steriel.

Het verbaasd me dan weer dat ik in haar mond mocht klaar komen en de laatste keer had ze ook wat geslikt omdat het iets teveel was. Maar ze nam ook lekker veel listerine en vroeg ook of ik het nodig had.

Het is een mooie slanke meid die lekker goed kan pijpen. Ik zal niet zo snel meer terug gaan, maar als je op slanke mooie dame valt, dan is zij geen misser.
Het gaat hier wel om ervaring van 3 a 4 jaar geleden en biedt geen garantie dat zij nu misschien heel anders is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan