Recensie Anna, Amstelveen 3,89 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

J.B.

Stamgast
Forumpionier
848
02/07/21
2.355
99
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/5078975-anna
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor de eerste keer bij deze nieuwe Anna op bezoek geweest in Amstelveen op een voor mij nieuwe locatie. Het appcontact op mijn normale wandelnummer verliep een beetje stroef omdat ze een selfie vereiste welke ik normaal gesproken nooit stuur ivm privacy. Videocall was niet mogelijk bij Anna. Ik kreeg niet echt groen licht van haar dus heb ik haar kort en bondig via mijn reservenummer geappt waarbij ik toch maar overstag ging en haar een duidelijke selfie stuurde waarna een afspraak snel was ingepland.

Een half uur voor aankomst haar nogmaals geappt voor bevestiging wat akkoord was. Bij aankomst mij netjes gemeld waarna ik discreet via de trap naar haar appartement moest lopen.

Anna is een leuk spontaan vrolijk klein petite jongedame van 27 jaar en spreekt goed Engels dus het was een positieve binnenkomst. Jas en schoenen moesten uit op de gang waarna we naar haar slaapkamer liepen. Het appartement is vrij oud en sober maar verder schoon dus dat terzijde. Op de slaapkamer een paar grapjes met haar gemaakt dus de sfeer was erg relaxed. Na een paar subtiele kusjes met tong even snel afgerekend en daarna de handjes gewassen.

Na het uitkleden zijn we heel subtiel staand verder gegaan met tongzoenen waarbij we elkaars lichaam zachtjes streelden. Anna heeft een heerlijk slank lichaam met een cupje B en een superstrak kontje. Na een tijdje vroeg ik haar om op bed te liggen waarna ik haar op de rand van het bed en mijn knietjes op de vloer uitgebreid heb gelikt waar ze volop van genoot. Daarna ging ze hurkend mij verwennen waarbij ik haar loshangende haren in mijn handen vasthield. Het handje kwam er even bij die ik weglegde en ging ze heerlijk (niet sloppy) deepthroatend aan de slag. Ze zei nadrukkelijk om niet in haar mond te komen. Na 10 minuten gepijpt te zijn vroeg ik of ze me wilde neuken waar ik een enthousiaste bevestiging op kreeg dus ging ik er goed voor liggen. Ze ging nog even tussen mijn benen pijpen waarbij de ballen ook meegenomen werden. Daarna condoom erom met wat glijmiddel en gleed mijn pik heerlijk soepeltjes in haar strakke poes. Supergeil om zo'n petite meisje op je te keer zien gaan waarbij ze zichtbaar en hoorbaar oprecht ervan genoot. Ik was nogal verrast dat ze het hard wilde hebben want dat zei ze kreunend in mijn oor. We begonnen ook samen erg warm te worden door alle inspanning. Na 10 minuten kon ik het niet meer tegenhouden en spoot ik diep het condoom vol waarna ze nog heerlijk op me bleef liggen. Nog even relaxed op bed napraten waarbij ze plagend over mijn ballen kietelde en hintte of ik nog een half uurtje extra wilde blijven maar ik heb dat vriendelijk geweigerd en heb gezegd dat ik gauw weer terug zou komen. Het muziekje op haar telefoon hield op waarna ze zei dat de tijd op was maar ze deed geen aanstalten om op te staan dus dat was relaxed. Ik ben na een tijdje zelf opgestaan, even opfrissen, rustig aangekleed en na een afscheidskusje de deur uitgelopen. Via de andere kant moest ik het gebouw weer uitlopen.

Samengevat: leuke date gehad met deze lieve, spontane, vrolijke en goed Engelssprekende Anna. Niks mis mee en ik kom zeker terug bij haar. Wees svp lief en respectvol voor dit meisje want dat verdient ze heren!

P.S. ze blijft nog 2 weekjes in ons land
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/5078975-anna
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren bij deze mooie, lieve, grappige dame geweest. Ik vond haar heel prettig en makkelijk in de omgang. Ze combineert de looks van een atletische Oost-Europese met de speelsheid van een latina, als ik het in cliches mag uitdrukken. Ze kan echt sportfucken!

Het enige dat ik minder vond was het aftrekken, al zijn er maar weinig vrouwen die dat goed kunnen. Voor de rest kom ik complimenten te kort, echt top
 
ook snel en makkelijk contact gelegd. Ze gaf aan de 8e weer te vertrekken. Echt een super strak lijfje, gezicht, knap, prima en geil maar niet uber knap. Haar lichaam maakt alles goed. Wat een snoepje! Ze lust er echt wel pap van en doet dit ook echt voor de lol gaf ze aan, ik denk dat ze ook kan kiezen wie ze ontvangt. Als je dan ook van sex houd kom je aardig aan je trekken voor leuk zakcentje! Zeker herhalingsgevaar voor mij, ik zou dan langer blijven en eerst die GFE opbouw doen, ipv direct echt te gaan sexen.
 
Gisteren bij deze mooie, lieve, grappige dame geweest. Ik vond haar heel prettig en makkelijk in de omgang. Ze combineert de looks van een atletische Oost-Europese met de speelsheid van een latina, als ik het in cliches mag uitdrukken. Ze kan echt sportfucken!

Het enige dat ik minder vond was het aftrekken, al zijn er maar weinig vrouwen die dat goed kunnen. Voor de rest kom ik complimenten te kort, echt top
Als je van goed aftrekken houd probeer Angelica.Heeft mij nog teleurgesteld.zit in amstelveen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/5078975-anna
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week weer even langs gevlogen, op zelfde locatie als eerder dit jaar. Wat blijft dit een heerlijk snoepje. Fantastisch strak lichaam. Ik heb haar eerst in jeans laten aankleden, wat een bizar mooi kontje! Daarna goede pijpbeurt gekregen en heerlijk innig in missio liggen ketsen. Ze houd ook best van hard doorneuken. Daarna op haar knietjes en grote lading over haar gezichtje. Ze deed het wel maar met kleine tegenzin, toch jammer. Altijd nog geiler als de dame het met groot plezier in ontvangst neemt.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/5078975-anna
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Anna zelf is wel echt een mooi meisje om mee te spelen.
Helaas voor mij was er niet echt een klik, het voelde op gegeven moment beetje zakelijk aan voor mij.
We hebben wel de sessie afgemaakt en bij de uitgang nog wat grapjes lopen maken, maar voor mij is het een eenmalig bezoek.

Omdat ik nog geen voldoening had, was ik nog even rond gaan kijken en heb ik de avond afgesloten met een heel andere type;) (Andrada)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren Anna bezocht. Wat een heerlijk kleine vrouw. Zonder in details te gaan een heerlijk uur sex gehad met massage toe en onderwijl erg leuk gepraat. Als ik gelegenheid heb bezoek ik haar nogmaals. Hasta luego Anna!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/5078975-anna
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik deel niet geheel het enthousiasme van mijn voorgangers. Pluspunten is dat ze er exact uitziet als op de foto en als je van slank/dun houdt heeft ze een heerlijk lichaam. Ik ga normaal altijd voor wat meer vlees maar vandaag had ik zin in petite. En dat is ze.

Na het douchen kon het "feest" beginnen. Het was eigenlijk een en al ongemakkelijkheid. Stiltes, een gesprek dat niet lekker liep en bij het begin merkte ik al dat ze haar hoofd wegdraaide en dat "Tongzoenen" waar ze mee adverteert gewoon bullshit is. Op dat moment had ik mijn geld al gegeven, anders was ik meteen weer vertrokken. Ik word echt doodmoe van die dames die tongzoenen beloven maar in de praktijk gewoon hun mond dicht houden.

Pijpen deed ze na een uitgebreide poetsbeurt met doekjes vrij aardig. Uiteindelijk kwam er een condoom tevoorschijn en ging er een halve liter glijmiddel over Alles heen. Missio (ze ging zelf zo liggen) ging moeilijk. Ze hield haar benen zo dat ik er niet helemaal in kon. Doggy ging blijkbaar niet want ze ging meteen plat op haar buik. Daarna boven op me maar daar hield ze na 2 minuten mee op en trok het condoom eraf. Ik had CIM gevraagd dus eerst kwamen er weer doekjes tevoorschijn En begon ze weer te pijpen. Toen het eenmaal gebeurde draaide ze haar gezicht weg waardoor er een klein beetje op haar wang kwam en het grootste deel op het bed en mezelf. Je kunt zeggen wat je wilt maar in ieder geval was ze met alles wat ze doet en belooft erg consistent.

Ik ben maar meteen onder de douche gesprongen en heb me zo snel als mogelijk aangekleed om nog meer ongemakkelijkheid te voorkomen.

Al met al waren dit 120 Euro's en 30 minuten van mijn leven die ik niet meer terug zal zien. Misschien dat ik zelf de lat te hoog leg voor mezelf of door een topjaar als 2022 een beetje teveel gewend ben geraakt, maar dit sloeg In mijn beleving nergens op en zelfs als de nood hoog is zou ik je willen adviseren zelf maar gewoon aan de slag te gaan. Scheelt je 120 Euro, een deceptie en een reis naar Amstelveen.

Eerste misser van 2023. Ik zal later deze week een poging doen dit te compenseren.
 
Zelf ook vandaag bij Anna geweest . Ik denk dat ik net na richard kwam . Wel een goede klik maar inderdaad geen tongzoenen. Pijpt zeker wel lekker . Maar ik voelde geen echte energie . Na 45 min vertrokken . Er zit nog wel een nieuwe dame op dit adres Aleksa wellicht die maar is proberen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/5078975-anna
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Afgelopen weekend Anna bezocht zij was terug in NL en derhalve een date gepland. Afspraak maken met Anna gaat via de app in het Engels. Ik had voor een date van 1uur gekozen omdat voorgaande twee dates met Anna prima waren verlopen. Anna is een mooie vrouw, petit met een fitte lichaam. Na aankomst op locatie en financiële afhandeling een douche genomen en de date kon beginnen.

Wat betreft de date, het was helaas niet zoals voorgaande keren want Anna had deze keer niet echt zin alles ging op de autopilot (snel afwerken) beetje zoenen en tz en dan snel pijpen en condoom erop. Wat ik wel vreemd vond is dat zij deze keer doekjes voor het pijpen (en tussendoor) gebruikte terwijl voorgaande dates dit niet gebeurde ( toen was het pijpwerk ook een stuk beter met meer inzet). Dit is voor mij altijd een afknapper, dus na korte niet motiverende pijpsessie snel maar naar seks overgegaan en haar lekker doggy genomen en zo ook klaargekomen. Normaliter ga ik wel voor meerdere hoogtepunten maar nu niet, omdat de date tegenviel heb ik het maar bij een enkele hoogtepunt gelaten (tweede ronde had gekund, Anna was wel verbaasd dat ik dit niet deed). Hierdoor stond ik na 35 min. ook weer buiten.

Helaas is Anna voor mij niet meer voor herhalingvatbaar, ondanks dat het een mooie dame is was haar geleverde service/inzet ondermaats. Waarschijnlijk werk ze te veel of neemt ze niet genoeg rust, het blijft immers mensenwerk. Kortom, ik had het profesioneler gevonden als zij transparant was geweest en aangaf dat ze moe was of geen zin had, dan had ik een andere dame bezocht.
 
Als ik het goed lees zijn @Pretpik @Richard75 , @Rudolfo, en @jeroen3040 allemaal op zondag bij haar langs geweest (en God weet wie allemaal nog meer….😅) en wilde @J.B. toen ook nog gaan.

Ik heb haar die dag ook benaderd en bij mij gaf ze aan het begin van de avond al aan: Ja, prima, maar liever een andere dag.

Denk dat ze gewoon heel veel aanvragen op 1 dag had en gaandeweg dacht: hoe gaan we dit fixen?
 
Ok, het was even globaal inschatten.

In ieder geval komt het vrijwel nooit voor dat 5-7 mannen hier binnen 2 dagen schrijven dat ze bij een dame waren of van plan waren om er heen te gaan.

Dan zullen er vast ook nog wel de nodige mannen zijn die er heen gaan die hier niet op het forum zitten dus was het waarschijnlijk behoorlijk spitsuur bij haar.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/5078975-anna
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een superlieve, aardige, grappige en mooie vrouw met een superstrak lichaam. Laat ik meteen beginnen met een minpuntje: Tongzoenen is sporadisch, maar naarmate de date vorderde werd dat wel ietsje intenser. Maar helaas niet 'vol' en ongeremd. Los daarvan was het een geweldige date, vooral door de leuke klik die we hebben. Ze werd behoorlijk geil en nat van het beffen, en daarna intiem in enkele verschillende standjes was heel lekker. Ik heb ondanks het weinige tongzoenen, toch 4 sterren gegeven, want ze is echt cute!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Soms scoort een bezoekje precies 3 sterren in alles.

Misschien niet waanzinnig memorabel, maar zeker ook niet slecht.

Zie hier mijn ervaring met Anna van een paar dagen geleden.

Wilde eerst een gloednieuwe rondborstige Latina bezoeken (terwijl ik eigenlijk meer een Oost-Europa liefhebber ben) maar die kon niet en dus belandde ik in Amstelveen bij Anna.

Die ik al eens eerder benaderd had, maar toen kon zij niet.
Nu dus wel.

Het was even zoeken en het is in dat deel van Amstelveen wat zo wijds als Los Angeles is (alleen wel saaier, een hoop hoogbouw en wegen), maar eenmaal binnen bleek het een ruim en net appartement waar 2 dames ontvangen.

Anna was goedlachs en vriendelijk, maar ook zakelijk en to the point.
Ik had nog niet doorgegeven of ik 30, 45 of 60 minuten wilde blijven, maar bij aankomst bleek eigenlijk alleen 30 nog tot de mogelijkheden te behoren.

Maar geen klacht daarover want ik had mijn komst ook pas een uurtje van tevoren bekend gemaakt. Dus waarschijnlijk paste het precies.

Anna is een vriendelijke dame van 30, niet piepjong maar wel jeugdig.

De manier waarop ze aangaf dat ik al mijn kleren direct kon uittrekken terwijl ik nog wat klunzig eea aan hield gaf me aan dat jullie waarschijnlijk na 1 minuut daar al in je blootje door het huis rennen.

Een klein beetje extra toenadering zat er vooraf niet, maar naderhand wel in.
Denk dat ze het gewoon druk heeft, inmiddels het allemaal als werk is gaan zien en af en toe ook nog de kopzorgen van haar thuisland met zich mee zeult.

Dus ze was in mijn beleving heel concreet, charmant qua lachjes en looks, goed qua service, maar het zou zomaar kunnen dat ze me nu al niet meer voor de geest kan halen.

Daarom vertelde ik niets over mijn werk en intereses terwijl ik dat meestal wel doe.
Wel gaf ze aan Nederlanders sympathiek te vinden dus ik denk dat ze bij een langere afspraak wel open staat voor een praatje.

Qua sex: Alles ging soepel.

Beetje voelen, vrij snel (op mijn verzoek) condoom er om, zijdelings bij me zitten, prima pijpen, niet te zacht of te stevig, gewoon ok.

Haar lichaam is petite en eerder atletisch dan gewoon slank, formidabele buikspieren, kleine borsten en een hele mooie kont.
Gezicht aantrekkelijk maar niet superknap.

Gewoon een leuke meid.

Daarna geswitched tussen cowgirl, doggy en missio. Ging wel een flinke dot glijmiddel op mijn penis en nog een lik op haar vagina. De boel gesmeerd houden zeg maar. Vind ik best.

Ze doet goed mee en voor mijn doen ging ik flink los (zij speelt daar dan weer op in met wat geluid en je beet pakken en heupbewegingen), hoewel ik dus niet te lang stevig kan neuken als ik niet te snel wil klaarkomen.
Het is het een of het ander.

Op een lekkere manier de finish gehaald, gewassen, nog even gebabbeld en weer weg.

In de lift zag ik dat ik exact 29 minuten binnen was geweest.

Lieve dame, maar wel vrij zakelijk, herhaling op zich mogelijk, maar dan zou er wel meer gespreksstof moeten komen om het net even wat persoonlijker te maken allemaal.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan